صادقیان: با این همه مشکلات نایب قهرمانی مقام خوبی بود

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس لیگ برتر را با مقام نایب قهرمانی پشت سر گذاشت و اکثر بازیکنان این تیم معتقدند که با وجود حاشیه ها و مشکلات مالی که در طول فصل وجود داشت، پرسپولیس مقام خوبی را کسب کرد.

پیام صادقیان هافبک سرخپوشان در مورد نایب قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد. 

تسنیم: فصل را با نایب قهرمانی به پایان رساندید…

من فکر می‌ کنم مقام بدی کسب نکردیم. همه دیدند که پرسپولیس در طول فصل چه مشکلاتی داشت و من معتقدم نایب قهرمانی با این وضعیت برای ما خوب بود. ما نباید ناشکری کنیم و اگر اشتباه نکنم پرسپولیس بعد از سه، چهار سال سهمیه گرفت و من به هواداران تبریک می‌ گویم.

تسنیم: به نظرت فولاد شایسته قهرمانی بود؟

وقتی فولاد به این عنوان رسید یعنی شایستگی داشت. جا دارد به مردم اهواز، حسین فرکی و بازیکنان فولاد تبریک بگویم. آنها تیم یکدستی هستند که نوسان کم و شایستگی قهرمانی را داشتند.

تسنیم: هواداران پرسپولیس دل پری از وزارت ورزش دارند، در این مورد چه صحبتی داری؟

هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌ ماند و همه چیز مشخص است. خیلی از هواداران به خوبی می‌ دانند ما چه مشکلاتی داشتیم و اگر برای پرسپولیس حاشیه درست  نمی‌ کردند قطعا قهرمان می‌ شدیم.

تسنیم: عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می‌ کنی؟

در این مورد من نباید صحبت کنم و بهتر است کادرفنی پرسپولیس و کارشناسان نظر بدهند. نظر شخصی خودم این است که عملکردم خوب بود و امیدوارم هواداران و علی دایی راضی باشند. من امسال نهایت تلاشم را انجام دادم.

تسنیم: پرسپولیس فصل بعد قهرمان می‌ شود؟

چرا نتواند قهرمان شود؟ اگر شرایط مناسب باشد پرسپولیس مطمئنا سال آینده در لیگ برتر  و آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

تسنیم: در جدول هم بالاتر از استقلال قرار گرفتید.

مهم این بود که سهمیه آسیا را کسب کنیم و به این هدف رسیدیم. من برای استقلال کری  نمی‌ خوانم.

تسنیم: برنامه ات برای فصل بعد چیست؟

از چند ماه قبل گفتم که چند پیشنهاد خوب خارجی دارم ولی اگر شرایط مناسب باشد در پرسپولیس می‌ مانم چون دوست دارم با این تیم در آسیا مقام بیاورم. البته اگر شرایط مثل همین فصل باشد بعید می‌ دانم بمانم ولی امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در پرسپولیس بمانم.

تسنیم: کار کردن با علی دایی چطور بود؟

او نه تنها برای بازیکنان یک مربی بود بلکه یک رفیق بود. کار کردن با این مربی بزرگ برای من در سن ۲۱ سالگی تجربه خوبی بود و امیدوارم از عملکردم راضی باشد.

تسنیم: فکر می‌ کنی پرسپولیس فصل آینده اسکلت اصلی اش را حفظ کند؟

اگر مشکلات مالی برطرف نشود شیرازه پرسپولیس از هم می‌ پاشد. مسئولان نباید فراموش کنند که پرسپولیس سال آینده در آسیا حاضر است و نیاز به حمایت مالی دارد.

تسنیم: می توانی طلبت را از پرسپولیس بگیری؟

نمی‌ دانم چه بگویم.

تسنیم: از حالا دیگر به فکر تیم‌ملی‌ و جام‌جهانی هستی، درست است؟

مطمئنا همین طور است و روی این موضوع تمرکز خواهم کرد. باید خیلی تلاش کنم و سخت تمرین کنم، امیدوارم در فهرست نهایی کی‌روش باشم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا