ابن‌قاسم: حکم جلب فرکی در جیبم است، نمی‌تواند از اهواز خارج شود!

به گزارش بصیر:حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قهرمانی تیم فولاد در پایان لیگ سیزدهم اظهار داشت: در این فصل زحمات زیادی کشیده شد و سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم. همه مربیان، بازیکنان و کادر تیم برای این قهرمانی زحمت کشیدند و در این بین صداوسیمای استان خوزستان، مردم خوب اهواز، یگان ویژه و … نیز به فولاد کمک زیادی کردند.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیش از دیدار گسترش فولاد – فولادخوزستان مبنی بر از پیش بازنده بودن گسترش فولاد شده بود، گفت: خدا را شکر گسترش فولاد بسیار خوب بازی کرد تا شبهه‌ای به وجود نیاید. آنها تیم بسیار جوان و خوبی داشتند که در اهواز نیز با ما یک بر یک کردند. در بازی برگشت نیز بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم و ما با یک گل پیروز شدیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که فرکی قصد رفتن از فولاد را دارد یا در این تیم می‌ماند؟ اظهار داشت: آقای فرکی یک مقدار مشکل دارد و باید زانوی خود را جراحی کند. فرکی باید سال گذشته این کار را انجام می‌داد و ما هم چندین بار از او خواستیم که جراحی کند اما لیگ به سرعت آغاز شد و عمل جراحی‌اش به تاخیر افتاد. شاید آقای فرکی مدتی به خاطر عمل زانو از تیم دور باشد اما نمی‌گذاریم این مربی جایی برود.

ابن‌قاسم تاکید کرد: آمدن فرکی به اهواز دست خودش بود اما رفتنش دست خودش نیست و به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم جایی برود. حکم جلب فرکی در جیبم است و برای اینکه از اهواز خارج شود باید تحت‌الحفظ خودم برود و بیاید!

وی در خصوص اینکه سال گذشته هواداران فولاد با سنگ سر فرکی را شکستند اما اکنون دوست ندارند او از این تیم جدا شود، عنوان کرد: ما فرهنگ‌سازی کردیم و اکنون می‌بینید که پرتاب سنگ به تشویق کردن تیم بعد از شکست تبدیل شده است. در بازی با استقلال ما شکست خوردیم اما هیچ اتفاقی رخ نداد و هواداران بعد از شکست‌مان فرکی و بازیکنان را تشویق کردند. هواداران ۲ تیم در کنار یکدیگر نشستند بدون اینکه برای کسی مشکلی به وجود بیاید.

«این فصل لیگ خوبی را شاهد بودیم و حضور ۵ تیم مدعی تا هفته پایانی نشان از کیفیت بالای لیگ دارد.»، سرپرست تیم فولاد با بیان این جمله در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ این فصل گفت: جذابیت لیگ امسال بسیار بالا بود و ۵ تیم تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشتند. باید از مسؤلان سازمان لیگ نیز تشکر کنیم که این فصل زحمات زیادی کشیدند. آقایان تاج و بهمنی برای برگزاری منظم لیگ تلاش زیادی کردند. اینکه در هفته پایانی لیگ و به صورت همزمان در ۴ شهر شرایطی فراهم کردند که بتوان جشن قهرمانی گرفت کار بسیار سختی بود که سازمان لیگ با تلاش شبانه‌روزی توانست این کار را انجام دهد.

ابن‌قاسم ادامه داد: در تبریز یک جشن قهرمانی باشکوه برگزار شد که بابت این مسئله باید از سازمان لیگ تشکر کنیم. سازمان لیگ، مسئولان برگزاری این مراسم، هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و … شبانه‌روزی زحمت کشیدند و نخوابیدند تا مراسم باشکوهی برگزار شود. امیدواریم این اتفاقات ادامه پیدا کند و باید بابت این مسئله از زحمات تاج تشکر کنیم.

وی در خصوص اینکه تصمیم باشگاه فولاد خوزستان برای حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم در اردوی تیم ملی چیست، گفت: ما تمام تمرکزمان روی لیگ برتر و قهرمان شدن بود و به این موضوع فکر نکرده‌ایم. هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم و به زودی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین به دیدار روز چهارشنبه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: بازی روز چهارشنبه برابر الجیش برای ما بسیار مهم است و می‌توانیم با پیروزی برابر این تیم در اهواز صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم. در این بازی نیز با قدرت ظاهر خواهیم شد تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا