اختصاصی/ بخشدار جدید مرکزی فریدونکنار معارفه شد

حسین زاده: ورود بخش خصوصی در فریدونکنار ضروری است/ اسدی: در جامعه امروز بسیاری به دنبال تثبیت موقعیت خود هستند/ حسینیان: پیشبرد امور با استفاده از خرد جمعی ضروری است

20943143244774199554

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، در آئینی سید قاسم حسینیان به عنوان بخشدار جدید مرکزی فریدونکنار معارفه و از زحمات ذبیح الله اسدی بخشدار اسبق مرکزی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فرماندار

محمد حسین زاده لداری فرماندار فریدونکنار در آئین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اسدی بخشدار سابق مرکزی و تبریک به سید قاسم حسینیان بخشدار جدید مرکزی این شهرستان، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ در شریطی کار خود را آغاز کرد که در عرصه های داخلی و خارجی با تحریم های زیادی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه در بحث هدفمندی دولت تمام انرژی خود را به کار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبری این نامگذاری به عنوان هدیه به دولت تدبیر و امید و تدوین راهکارهای اجرایی این سیاست، دولت با مسئول و مامور کردن سه قوه برای عملیاتی نمودن این نامگذاری کار خود را شروع کرد.

پتانسیل رشد اقتصاد در فریدونکنار بالاست

حسین زاده همچنین ضمن تشکر از همه مدیران و مسئولینی که در ایام نوروز در این شهرستان پای کار بودند خاطرنشان کرد: پتانسیل اقتصادی در بخش کشاورزی و گردشگری در فریدونکنار بالاست که این امر موجب اشتغالزایی و درآمد پایدار می گردد و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به چالش هایی که دولت یازدهم از دولت گذشته با آن مواجه بود در بحث های تورم، بیکاری و اتمام طح های نیمه تمام، در بودجه ۹۳ تصمیم برآن شد تا طرح های عمرانی که ۷۰درصد پیشبرد دارد باید را به اتمام برساند و طرح های زیر ۷۰ درصد را به بخش خصوصی واگذار نماید.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از علت نامگذاری امسال این است که در ۱۲ سال اخیر در حوزه علم پیشرفت های خوبی داشتیم، اما چند سالی است که رهبری به این دو مقوله اقتصاد و فرهنگ به ویژه اقتصاد تاکید می کنند و این نشان از حساسیت بالای آن دارد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: فرهنگ به عنوان زیر بنا و زیر ساخت مهمتر از هرکار زیربنایی و زیرساختی است، و در هر کاری بخواهیم برنامه ریزی کنیم باید یک فرهنگ سازی انجام صورت گیرد تا به اهداف مدنظر خود برسیم.

فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: بحث مسکن مهر را نیز باید به طور جد پیگیری کنیم و یکی از طرح های اصلی دولت در سال ۹۳ تکمیل این مهم است.

ورود بخش خصوصی در فریدونکنار ضروری است

وی افزود: برای بحث اقتصادی و سرمایه گذاری ورود بخش خصوصی ضروری است و مدیران باید این امر را در برنامه های خود داشته باشند و با توجه به پتانسیل های بالایی که در این شهر وجود دارد باید تمامی بستر را برای بخش خصوصی فراهم گردد.

حسین زاده تصریح کرد: مدیر به تنهایی نمی تواند تمام کارها را پیش ببرد، ورود مردم الزامی است، بعد از انقلاب سابقه نشان داده شده است که هر کجا مردم وارد عرصه شده اند خداوند کمک کرده است و کار به سر مقصد خود رسیده است.

وی تاکید کرد: در اجرای برنامه های مدنظر شهرستانی باید برنامه داشته باشید، دچار روزمرگی نشوید اما همواره به روز باشید، برای ماه های آتی برنامه تعریف کنید و متناسب با آن ما نیز گزارش عملیاتی می خواهیم و نمود آن باید در شهرستان مشخص باشد.

73513173331529629163

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونکنار خواستار شد: تعامل را در راس برنامه های خود قرار دهید بدون وحدت و تعامل به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید، وارد حاشیه نشوید، موازنه کاری و دوباره کاری جز صرف انرژی و هزینه چیزی را به دنبال نخواهد داشت و مدیران این امر را نیز باید در دستور کار خود قرار دهند.

اولویت رسیدگی از خانواده شهدا در برنامه های کاری مدیران

وی تاکید کرد: رسیدگی و بازدید از خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران را در برنامه های کار خود و در اولویت قرار دهید و در ارزیابی ما از مدیران یکی از پارامترهای اساسی مدنظر ما این موضوع است، همچنین برخورد مناسب و شایسته ای را در چارچوب قانون با ارباب رجوع انجام دهید و تا آنجایی که قانون اجازه می دهد مشکل وی را حل نمائید.

فرماندار فریدونکنار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: بازرسی از اصناف و بازار مستدام حضور داشته باشند، با توجه به بحث هدفمندی یارانه ها، جو روانی ناشی از گران شدن اقلام و اجناس در بازار آزاردهنده است و با بازرسی مستمر آرامش را در قیمت ها به وجود آورید تا مردم این را احساس کنند.

وی گفت: اصحاب رسانه را از خود بدانید، عملکرد خود را اطلاع رسانی کنید، آنها نیز باید صادقانه به تقویت نکات قوت و رفع نقاط ضعف بپردازند.

20943143244774199554

به دنبال کسب پست و مقام نبوده و نیستم

در ادامه این مراسم ذبیح الله اسدی بخشدار سابق مرکزی فریدونکنار نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که وی را در طول خدمت رسانی اش یاری نمودند، خاطرنشان کرد: نگرش من تابلوی خدمت به مردم و منطقه بوده است و از هیچ تلاشی فروگذار نکردم و از این باب خدا راشاکر هستم.

وی تصریح کرد: تلاش بر این بود که وفاق و همدلی را در بخش بین همه مردم و مسئولین به اوج خود برسانیم، و نسبت به همه کشاورزان و کسانی که حقی بر گردن من داشتند انجام وظیفه نمایم.

اسدی یادآور شد: اصلا برای کسب مقام و پست تلاش نکردم چرا که با نگاه چاپلوسانه و سیاست هایی که نظام جمهوری اسلامی پذیرای آن نیست مخالف ام و به دنبال اینگونه حرکات نبودم و فقط برای رضای خدا تلاش کردم.

بخشدار اسبق فریدونکنار گفت: تلاشم در جهت رفع مشکلات مردم بود، در جامعه امروز خیلی ها به دنبال تثبیت موقعیت خود هستند و به دنبال هم نوع خود نیستند و منشا این سیاهی ها دروغ است.

اسدی تاکید کرد: معتقد بودم تا این فرصت خدمت وجود دارد باید از آن استفاده نمایم تا رضایت مندی خدا و مردم را به دست بیاورم، با تکیه به کمک خداوند و رهبری و حاکمیت ایشان و مردم امور را همواره پیگیری نمودم و رضایت من خوشندی مردم است.

وی در پایان اظهار داشت: از امام جمعه، دهیاران و اصحاب رسانه تشکر می کنم، همواره در تسریع امور در بخش از اصحاب رسانه استفاده کردم که در اینجا از این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

DSCN4376

 پیشبرد امور با استفاده از خرد جمعی ضروری است

سید قاسم حسینیان بخشدار جدید مرکزی فریدونکنار نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات اسدی بخشدار اسبق مرکزی فریدونکنار اظهار داشت: از خداوند استمداد کمک می کنم و از او می خواهم من را در این امر خطیر یاری دهد.

وی تصریح کرد: همه باید به اندازه توان خود در بهره برداری از منابع این شهرستان نهایت تلاشمان را بکنیم و باید با برنامه ریزی درست در جهت ساماندهی امور شهرستان گام برداریم.

حسینیان افزود: با خرد جمعی و تعامل با هم امور را پیش ببریم و از ظرفیت های این شهرستان به نفع همین شهرستان استفاده کنیم.

گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات ذبیح الله اسدی بخشدار اسبق تقدیر و تشکر و سید قاسم حسینیان به عنوان بخشدار جدید مرکزی فریدونکنار معارفه شد.

لازم به ذکر است قاسم حسینیان متولد ۱۳۴۴ در شهرستان فریدونکنار با مدرک لیسانس جامعه شناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد می باشد. وی سوابقی چون کارمند رسمی وزارت کشور، رئیس ستاد بسیج اقتصادی، مسئول امور شهری و روستایی بخشداری، مسئول امور اجتماعی بخشداری، دبیر کمیته انطباق فریدونکنار را در کارنامه دارد و همچنین این جانباز ۸ سال دفاع مقدس از بنیانگذاران و عضو ستاد برگزاری یادواره سردار حاج حسین بصیر و ۳۴۰ شهید شهرستان فریدونکنار می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا