یک بام و دو هوای استانداری مازندران در انتصاب فرمانداران

دخالت افراد صاحب نفوذ در مهره چینی های سیاسی / خدمت یا قدرت؟

به گزارش بصیر،  علیرضا یونسی با اشاره به عملی شدن وعده استاندار مبنی بر انتخاب فرماندار بومی گفت:علی‌رغم اختلاف نظر نماینده شهرستان با انتخاب فرماندار جدید با برگزاری جلسات مختلف نتیجه این شد تا فردی آشنا به منطقه و بومی و دارای سوابق مدیریتی خوب انتخاب شود که امروز شاهد معارفه وی هستیم.

هر چند معاون استاندار مازندران از دخالت نماینده محمودآباد و نور سخن گفت؛اما نگفت که نقش نماینده سابق این حوزه انتخابیه در انتصاب فرماندار جدید چقدر تاثیرگذار بوده است؟!و دلایل مخالفت یا به تعبیر یونسی اختلاف نظرعبدالوحید فیاضی چیزی غیر از دخالت یا اعمال فشار احمد ناطق نوری برای انتصاب سیف الله فرزانه بوده است؟!

 آنچه مسلم است استانداری مازندران در دو انتصاب اخیر-فرماندار جدید محمودآباد با دخالت احمد ناطق نوری و انتصاب فرماندار نور با هماهنگی عبدالوحید فیاضی-نتوانست نمره قبولی را بدست آورد.

مردم انتظار دارند فرماندارانی قوی و کارآمد به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها گمارده شوند و خروج انتصاب ها خصوصا در مواردی مهم سیاسی و عالی در شهرستان ها از مسیر اصلی آن و دخالت افراد صاحب نفوذ سیاسی زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

از«یونسی»هم به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان انتظار می رود در خصوص این دو انتصاب و نحوه چینش فرمانداران این دو شهرستان با نظر نمایندگان فعلی و سابق به رسانه ها و افکار عمومی پاسخی شفاف دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا