دریافت حقوق ۲۰۰میلیون ریالی توسط یک مدیر!

به گزارش بصیر، بر اساس اسناد و مدارک موثق یک مدیر در شهرستان میاندرود که در یکی از شرکت های تازه دولتی شده مشغول فعالیت است حقوق میلیونی برای خود امضا می کند .

بر اساس این خبر،از هنرهای این مدیر می توان به این نکته هم اشاره کرد که وی زمانی در سفر حج حضور داشته یک ماه را برای خود حقوق کامل در نظر گرفته با تمامی مزایا و همچنین اضافه کاری بسیار بالا ثبت و حسابی سبیل خود را چرب نموده است .

از دیگر شاهکارهای این مدیر میلیونی باید به این نکته اشاره کرد وی در جذب افراد فامیل در این شرکت سرآمد همه کارمندان و کارکنان است .

گفتنی ست این مدیر خوش اشتها برادرزاده همسر خود را نیز در یکی از پست های مهم (مالی ) گمارده تا در آسودگی خیال به کارهای خود بپردازد .

باید اضافه کرد این مدیر برای برادر زاده همسر خود تنها برای پاداش آخر سال ۹۲ مبلغ ۶۵ میلیون ریال در نظر گرفته است که جای بسی تامل دارد .

شایان ذکر است این بریز و بپاش ها و امضا حقوق های میلیونی که در بسیاری موارد خلاف قانون می باشد در حالی صورت می گیرد این دستگاه در طی سال های گذشته در خصوص پاداش بازنشستگی کارکنان ، پرداخت بیمه کارگران و… دچار مشکل جدی بود و با فروش بخشی از سرمایه های خود نظیر املاک و مستغلات توانست نصف و نیمه حقوق کارگران خود را پرداخت نماید .

همچنین ذکر این نکته ضروریست که این دستگاه در گذشته دارای پرسنل و نیروهای زیادی بوده و با استفاده از منابع خدادای طبیعی جایگاه خوب و معتبری  در استان داشته اما به مرور زمان و با سواستفاده مدیران آن به یک قدمی ورشکستگی رسیده بود که با دخالت بسیاری از مسئولان رده بالا و نمایندگان مجلس توانست با برخی وام ها به کار خود بصورت کج دار و مریز ادامه دهد .

گفتنی است این مدیر نفوذ بسیار بالایی در ادارات ، دستگاه های تاثیرگذار استان دارد و از همین رو با مناسب دیدن فضا نسبت به چپاول بیت المال اهتمام جدی به خرج می دهد .

 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا