آمریکا هیچ حقی برای ممانعت از ورود کسی به سازمان ملل ندارد

به گزارش بصیر به نقل از تیتر یک،  محمد رضا هاشمی کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگو با خبرنگار ما افزود : همین بزرگترین ناقض حقوق بشر بر علیه یک ایرانی اقدام به تنظیم قانونی برای عدم ورود به سازمان ملل متحد میکند و این در حالی است که چنین چیزی تا کنون سابقه نداشته و برعلیه قوانین بین الملل است.

 

بزرگترین دشمن بشریت در جهان، ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کند/ آمریکا هیچ حقی برای ممانعت از ورود کسی به سازمان ملل ندارد


یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل : بزرگترین دشمن بشریت در جهان ایران را ناقض حقوق بشر معرفی مینماید

وی ادامه داد: آمریکا هیچگونه حقی برای ممانعت از ورود کسی به سازمان ملل ندارد و این قانون را تنها برای یک ایرانی وضع مینماید و باز هم خود را ضامن حقوق بشر معرفی مینماید.

این کارشناس با اشاره به وقوع فجایع و رخداد دیگر کشی هایی که در مدارس آمریکا بدست دانش آموزان انجام میشود اظهار داشت : دیدن و شنیدن این وضعیت عمق فاجعه تربیتی اجتماعی را در جامعه آمریکا نشان میدهد و دولتمردان آمریکایی و کسانی که در رأس دولت های استکباری نشسته اند در همین مدارس رشد نموده و افراد مسن تر این دولتمردان کسانی هستند که در جنگهای اخیر آمریکا در جای جای جهان شرکت داشته و تنها لباس نظامی خود را از تن در آورده و لباس دولتمردی بر تن کرده اند.

هاشمی با بیان اینکه این رجال سیاسی استکباری در هرکجا که ریاست کنند به برنامه ریزیهای جنگی می پردازند گفت : به سینمای هالیوود هم که نگاه کنیم د ر آثار ساخته شده توسط آمریکا که در جهان منتشر میشود ، چیزی جز تسلط به وسیله تسلیحات در پی منافع و پرورش خوی وحشیگری و قدرت طلبی و شهوت خواهی دیده نمیشود و این چیزی که نمایش داده میشود زندگی و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکایی است.

بزرگترین دشمن بشریت در جهان، ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کند/ آمریکا هیچ حقی برای ممانعت از ورود کسی به سازمان ملل ندارد

یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل : بزرگترین دشمن بشریت در جهان ، ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کند

وی گفت : فجایعی که آمریکا در زندانهای گوآنتانامو ، ابوغریب عراق و زندانهای مخفی در افغانستان و دیگر نقاط جهان آفرید هرگز از یادها نخواهد رفت و زمانی که سفارتخانه آمریکا در ایران برچیده شد ، خوی جاسوسی و فتنه گری آنان بر ایرانی ها ثابت شده بود و با دستان مقتدر مردم مسلمان با خواری از کشور رانده شدند.

هاشمی در ادامه اظهار داشت : اکنون اروپایی ها هم به این نتیجه رسیده اند که آمریکا جاسوس و خیانکار درجه اول در جهان است و این مسئله را ایرانی های سالها قبل به جهان ثابت کرده بودند.
این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل افزود : دشمنی های پایان ناپذیر این افراد با ایران به این دلیل است که ایران انقلابی و اسلامی در واقع تمام معادلات آنان را به هم ریخته و هر گونه اقدامی که بر علیه ایران و ایرانی انجام میدهند اوج هراس آنان را می رساند.

بزرگترین دشمن بشریت در جهان، ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کند/ آمریکا هیچ حقی برای ممانعت از ورود کسی به سازمان ملل ندارد



وی در پایان خاطر نشان کرد : ملت همیشه در صحنه ایران انقلابی و اسلامی ، همیشه خاری در چشم استکبار بوده و هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا