انحراف به دنبال پیوند رسانه ای با اصلاح طلبان منتقد روحانی

به گزارش بصیر به نقل از تیتر یک، این روزها ظاهرا تیم رسانه ای نزدیک به مشایی که در دولت قبل با ایجاد رسانه های فروان در فضای مجازی و مکتوب عهده دار تبلیغات وی بودند درصدد بازگشت به عرصه رسانه ای هستند.

 این روزها دیگر می توان سایتها و رسانه های متعددی را در فضای مجازی یافت که در راستای عملکرد لیدر انحراف و در رسای او می نویسند .

رسانه های نزدیک به مشایی و جریان انحرافی هرروز هم تعدادشان بیشتر می شوند این سایت ها از میدان ۷۲تا جوان انقلابی و دولت بهار و… است و رسانه های مکتوبی چون بررسی های اقتصادی را نیز شامل میشود . رسانه ای که به دستور لیدر انحراف تمام وزاری اقتصادی و کارشناسان اقتصادی نزدیک به این جریان با این نشریه باید همکاری کنند.

نوشته های این رسانه ها اکثرا شبیه به هم است اخبار یکدیگر را نقل می کنند و البته می توان کسانی از دولت سابق را یافت که اکنون در قامت حواریون به صورت روزانه  برایشان مطلب می  نویسند .

در همین راستا مجموعه ای تحت عنوان “هما”(هواداران محمود احمدی نژاد) راه اندازی شده است که عملا وظیفه تولید محتوا و تبلیغ جریان انحرافی را عهده دار است تا محمود احمدی نژاد!

این روزها در این مجموعه بحث بر سر اداره محتوایی و تزریق منابع مالی به این مجموعه است و تاکنون چند نفر برای اداره این مجموعه مطرح شده اند که می توان به افرادی چون مشایی،جوانفکر و عبدالرضا داوری (مدیر مسئول نشریه بررسی های اقتصادی) و اسپانسر مالی این جریان رسانه ای اشاره کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که “هما”ی سعادت! در نهایت بر شانه کدام یک از این افراد خواهد نشست و عنوان لیدری جریان مدعی حمایت از دولت قبل را بعهده خواهد گرفت.

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که تیم رسانه ای انحراف به دنبال پیوند با لایه هایی از اصلاح طلبان تندرو و جریان فتنه که بعضا مخالف روحانی هستند می باشد تا با ایجاد ظرفیت مشترک در برخی موارد که طرفین اتفاق نظر دارند برخی عملیات های رسانه ای – تبلیغی را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا