قطعا در خصوص پرونده مهدی هاشمی به قوه قضائیه سفارشاتی شده/ قوه قضائیه باید پاسخگوی مطالبات افکار عمومی باشد

به گزارش بصیر، جعفر شجونی دبير جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانيت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی تیتر۱ با اشاره به تاخیر و طولانی شدن روند محاکمه مهدی هاشمی و عملکرد قوه قضائیه در این رابطه اظهار داشت: قوه قضائیه نباید با در نظر گرفتن ملاحظات نسبت به خانواده هاشمی روند پرونده مهدی هاشمی را سهل و آسان تلقی کند.

دبير جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانيت مبارز با بیان اینکه اجرای عدالت مهمترین وظیفه قوه قضائیه محسوب می شود تصریح کرد: ضروریست قوه قضائیه در اجرای محاکمه مهدی هاشمی تعجیل کرده و بدین وسیله پاسخی به مطالبات افکار عمومی و مردم دهد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی محافل از بنده سوال می کنند که چرا روند محاکمه مهدی هاشمی طولانی شده است و آیا با در نظر گرفتن ملاحظاتی در دست پیگیریست ؟تاکید کرد: همواره مردم حفظ عدالت اجتماعی را از قوه قضائیه خواستار بوده و توقع روشن شدن ابعاد قضایی پرونده مهدی هاشمی را دارند که این امر خود می تواند نجات دهنده و پاسخی به افکار عمومی تلقی شود.

جعفر شجونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سفارشاتی در خصوص پرونده مهدی هاشمی به قوه قضائیه شده است یا خیر تاکید کرد: از شواهد امر این موضوع به ذهن متوار می شود که قطعا در خصوص این پرونده به قوه قضائیه سفارشاتی شده است.

وی ادامه داد: نباید ناعدالتی در کشور رواج پیدا کند لذا شهدا همواره به اعمال ما آگاه بوده و ما باید در آخرت پاسخگوی آن ها باشیم.

شجونی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه باید به جزئیات پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند افزود: قطعا یکی از اثرات اجرای عدالت در کشور می تواند دور کردن بلایای طبیعی از کشور باشد که امری مهم تلقی می شود.

دبير جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه در خصوص نقش مهدی هاشمی در پرونده کرسنت تصریح کرد: قطعا قوه قضائیه باید در خصوص ابعاد تخلفات مهدی هاشمی سفارشات را کنار گذاشته و این پرونده را بدون در نظر گرفتن ملاحظات پیگیری کند.

 

منبع: تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا