تشرف بانوی آمریکایی به اسلام در حرم رضوی

به گزارش بصیر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، ایمی که ساکن نیویورک است اظهار کرد: عشق و علاقه‌ای که بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد، استحکام خانواده و احترام متقابلی که بین پدر و مادر و فرزندان وجود دارد توجه مرا به خود جلب کرد.

وی گفت: روز اربعین در نیویورک با گروهی از شیعیان برخورد کردم و آنها غذای نذری به من دادند, هنگامی که درباره امام حسین(ع) و واقعه کربلا از آنان سئوال کردم پاسخ‌های جالبی دریافت کردم.

این بانوی آمریکایی که پس از ادای شهادتین نام «آمنه» را برای خود برگزید، آشنایی با خانواده‌ای ایرانی را مهم‌ترین عامل تشرف به اسلام دانست و گفت: اسلام دین کاملی است که می‌تواند همه نیازهای انسان را تأمین کند و دستورالعمل‌های جامعی را برای خوب زیستن دارد و با مطالعاتی که در این زمینه داشتم مذهب تشیع را برای خود برگزیدم.

وی زیارت امام رضا(ع) را نقطه عطفی در زندگی‌اش ذکر کرد و افزود: در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) احساس امنیت و آرامش می‌کنم و امیدوارم بتوانم یک مسلمان واقعی شوم.

این تازه مسلمان که حدود چهار سال برای انتخاب دین اسلام تحقیق و پژوهش کرده گفت: با مطالعه قرآن و کتاب‌هایی از زندگی نامه ائمه اطهار (ع)، مذهب تشیع را کامل‌ترین دین انتخاب کردم که همه دستوراتی که در آن آمده از مبانی علمی برخوردار است و باعث سعادت بشر می‌شود.

خانم سعیدی که در روند پذیرش اسلام این تازه مسلمان شده بسیار تاثیرگذار بود، گفت: از این تصمیم بسیار خوشحال هستم و این نکته را باید بگویم که هیچ اجباری برای این که آمنه به دین اسلام مشرف شود از سوی ما وجود نداشت و ما فقط با سعه صدر و حوصله به سئوالات فراوان او پاسخ دادیم.

انتهای پیام/ آ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا