درس اخلاق رهبر فرزانه انقلاب را بشنوید

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارفخانی مدیر گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی با بیان این‌که برنامه پیام ولایت یکی از پرمخاطب‌ترین و قدیمی‌ترین برنامه‌های این گروه است، گفت: این برنامه به پخش گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف می‌پردازد.
وی با اشاره به این‌که پیامک‌ها و تلفن‌های مخاطبان گویای استقبال بی‌نظیر شنوندگان از این برنامه است افزود: در راستای درخواست مکرر مخاطبان درباره پخش مباحث اخلاقی رهبر معظم انقلاب، برنامه «پیام ولایت» در روزهای شنبه به پخش این مباحث خواهد پرداخت.
مدیر گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی اظهار داشت: موضوعات اخلاقی همچون تقوای الهی و مراعات حق پروردگار، یقین، حسن خلق، عبرت گرفتن و موعظه شدن، خدمت به مردم، اجتناب از محرمات، خصوصیات حازم‌ترین، صالح‌ترین و بهترین مردم، مشاوره دادن به کار خیر، دعا برای رفع بلا، انس با خدا در آسایش و گشایش، میانه روی در هزینه کردن و انفاق و بذل جان و مال در راه دین برخی از مباحثی است که برای پخش در این برنامه آماده شده است.
برنامه «پیام ولایت» کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی به سردبیر تهیه کنندگی امیر عباس خاقانی هر روز از ساعت ۱۳:۵۰ از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته این رادیو می‌شود.
علاقمندان برای دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «پیام ولایت» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا