طنز

بررسی سوالات سایت ثبت نام سبد کالا

به گزارش بصیر به نقل از گروه طنز-فرهنگ نیوز، در خبرها می خوانیم برای گرفتن “سبدکالا” هم بایستی بصورت اینترنتی ثبت نام کرد. در نتیجه بعد از تلاش هایی شبانه روزی و با کمک همکاران سایت فرهنگ نیوز توانستیم به صفحه اول سایت “سبدی” (بر وزن رفاهی) راه پیدا کنیم.

در این سایت نوشته شده بود که سرپرستان خانوار برای نام نویسی دومین سبد کالا بایستی قبل از ورود به مرحله درج اطلاعات، نسبت به بندهای زیر متعهد شوند:

این شما و اینهم تعهدنامه سایت سبدی:

با سلام. باز که این ورها پیدات شد! مگه همین چند روز پیش برای گرفتن یارانه ثبت نام نکردی؟! عجب رویی داری! سبدکالا هم می خوای؟! برای گرفتن سبدکالا، باید تعهدهای زیر رو بدی.

البته از الآن گفته باشم که برخلاف یارانه ها که قرار هست تنها به نیازمندها داده بشه، دومین سبدکالا رو (مثل سبد اولی) به هر کسی که دلمون بخواد می دیم! شما هم نباید با این رویه مشکلی داشته باشی! ضمنا این سبد دومی رو می خوایم به افرادی بدیم که در طول یکسال اخیر گوشت و برنج نخوردن.

بنداول: سرپرست خانوار متعهد می شود برای گرفتن سبدکالا، با خودش سبد بیاورد و همه کالاها را خودش تنهایی نخورد و به باقی اعضای خانواده اش هم بدهد!

بند دوم: سرپرست خانوار بایستی متعهد شود اگر خودش یا هر کدام از اعضای خانواده اش، از خوردن برنج هندی دل درد شد، هیچ گلایه ای از ما نداشته باشد و در صورت هر گونه دل درد، در اولین فرصت سریعا اقدام به انصراف از گرفتن سبدهای بعدی کند!

بند سوم: همسر سرپرست خانوار متعهد می شود طوری برنامه ریزی کند که همواره مرغ تازه در منزل وجود داشته باشد و زمانیکه میهمانی برایشان آمد آن مرغ را تهیه کرده و جلوی میهمان ها بگذارند و الکی بگویند: این مرغ سبدکالاست! ببینید چه خوشمزه شده! دستشون درد نکنه!

بند چهارم: در این بند سرپرست خانوار به دولت این اجازه را خواهد داد که هر زمان مشخص شد در طول یکسال اخیر سرپرست یا هر کدام از اعضای خانوار اقدام به خوردن گوشت یا مرغ کرده اند و یا هر وقت از منزلشان بوی کباب بلند شد، دولت بتواند به تمام محتویات سبدکالا را از حلقوم این افراد بیرون کشیده و اقدام به کشیدن لپ سرپرست خانوار در راستای ادب نمودن وی کند!

بند پنجم: در این بند آینده کبابی و پیتزایی های سرپرست خانوار در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. طبق این بند کبابی ها و پیتزایی ها حق خواهند داشت از دادن کباب و پیتزا به افرادی که سبدکالا گرفته اند جدا خودداری کنند. زیرا معده ای که برنج هندی بخورد، در هضم کباب احتمالا با مشکل مواجه شود!

بند ششم: سرپرست متعهد می شود میانگین سطح خوراکِ گوشت و مرغ و برنج ماهانه خانوار را به درستی در سایت درج کند. بدیهی است این مورد توسط نمایندگان دولت و با سرک کشیدن در معده افراد راستی آزمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا