دانایی‌فر زنده و در پاکستان است

به گزارش بصیر، سیدباقر حسینی، با اشاره به برخی از شنیده ها در خصوص راه اندازی دفتر گروهک تروریستی منافقین در یمن با حمایت آمریکا، گفت:‌ حضور این گروهک در یمن هیچ‌گونه مبنا و دلیل قانع‌کننده‌ای جز ایجاد ناامنی، شرارت و فعالیت‌های تروریستی ندارد، از طرف دیگر آمریکا همزمان با سردادن ندای حمایت از حقوق بشر، از تروریست‌ها به‌ویژه منافقین بر علیه بشریت استفاده می‌کند.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه یکی از اهداف دولت یمن در استقرار گروهک تروریستی منافقین، سرکوب گروه‌های مخالف است، تصریح کرد: دولت یمن باید بداند این سیاست و برنامه به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد و تنها این اقدام موجب افزایش تنش در این کشور می‌شود.

وی ادامه داد: حضور گروهک تروریستی منافقین در یمن همچون کشور عراق هیچ نتیجه ای جز جنگ، نابودی و کشتار ندارد، از این‌رو دولت یمن باید در قبال رویکردهای خود در این رابطه تجدید نظر کند.

حسینی با اشاره به اقدام آمریکا و اتحادیه اروپا درحذف نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست تروریست‌ها، تصریح کرد: این موضوع نشان‌دهنده حمایت کشورهای غربی از تروریسم و گروهک منافقین است و آمریکا با حمایت از منافقین عملا به‌دنبال افزایش نفوذ خود در یمن است و هم‌اکنون گروهک تروریستی منافقین به یکی از ابزارهای کشتار آمریکا تبدیل شده است.

وی بر لزوم تغییر سیاست های دولت یمن نسبت به گروهک تروریستی منافقین تأکید کرد و گفت:‌ به طور حتم کشورهایی که از دشمنان ما حمایت کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنند، نمی‌توانند دوست ما باشند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اعلام اینکه ظاهرا جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است، تصرح کرد: هم‌اکنون وی در خاک پاکستان است و مسئولان با کمک بزرگان منطقه به‌دنبال مذاکره با این گروهک برای آزادی دانایی‌فر هستند.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا