قهرمانی والیبال ساحلی ایران به نام عراق ثبت شد + عکس

به گزارش بصیر، دومین تور والیبال ساحلی آسیا – اقیانوسیه هفته پیش با قهرمانی نماینده والیبال ساحلی ایران در شهر سانخولای تایلند به پایان رسید.


سایت فدراسیون جهانی والیبال FIVB در گزارشی از این مسابقات از عراق به عنوان قهرمان این رقابت‌ها نام برد که این موضوع با اعتراض فدراسیون والیبال ایران روبرو شد و هومن باقری، مدیر رسانه‌ای فدراسیون والیبال در نامه به فدراسیون جهانی نسبت به این اشتباه اعتراض کرد.

قهرمانی والیبال ساحلی ایران به نام عراق ثبت شد + عکس


چندی پیش کنفدراسیون والیبال آسیا AVC نیز در گزارش مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از نام عراق برای ایران استفاده کرده بود که پس از اعتراض فدراسیون والیبال ایران این اشتباه را اصلاح کرد.

تیم والیبال ساحلی هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در دیدار نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیه موفق به شکست ۲ بر صفر نیوزلند شد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

این تیم در مراحل مختلف این بازی هفت پیروزی متوالی در برابر تیم‌های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین، نیوزلند، استرالیا، قزاقستان یک و نیوزلند یک به دست آورد تا با اقتدار در میان قدرتمندترین تیم‌های ساحلی قاره آسیا و اقیانوسیه قهرمان این رقابت‌ها شود.

 

منبع: صدخبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا