رئیس ارشاد فریدونکنار خبر داد

برگزاری نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)

به گزارشبصیر، امید فلاحت پیشه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: ستاد برگزاری این جشنواره ضمن دعوت از کلیه برگزیدگان جوایز و هدایایی را نیز به آنها اها خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در ۴ رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به نفرات اول و دوم رده سنی کودکان علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر، کمک هزینه زیارتی به مبلغ ۳ و ۲ میلیون ریال و به نفرات سوم تا پنجم علاوه بر لوح تقدیر کمک هزینه زیارتی به مبلغ یک میلیون ریال پرداخت می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فریدونکنار افزود: در رده سنی نوجوانان به نفرات اول و دوم نیز علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره کمک هزینه زیارتی ۴ و ۳ میلیون ریال و همچنین در رده سنی جوانان به نفرات اول و دوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر کمک هزینه زیارتی به مبلغ ۵ و ۴ میلیون ریال اهدا می گردد.

وی همچنین اذعان داشت: ر رده سنی بزرگسالان به نفر اول علاوه بر تندیس و لوح تقدیر کمک هزینه زیارتی ۷ میلیون ریال اها می گردد، همچنین از نفر دوم تا پنجم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب با ۶، ۵، ۴ و ۳ میلیون ریال تجلیل به عمل خواهد آمد و در بخش ویژه جشنواره ۳ کمک هزینه زیارتی به مبلغ ۳ میلیون ریال به افراد برتر تقدیم میگردد.

 

فلاحت پیشه همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: بنابر دستوری که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به ما ابلاغ گردید بازیهای فتنه را بگیر، بازگشت مختار، سقوط موسوی، شلیک مرتد و جدال با فتنه گران جزء بازیهای مموعه است و باید از سطح شهر جمع آوری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا