تهرانی ها رکورددار انصراف از یارانه‌

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، سید حسین هاشمی ظهر امروز در مراسم  رونمایی و افتتاحیه پورتال پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مجازی بر سبک زندگی اهمیت زیادی دارد و در دهکده کوچک جهانی هیچ چیزی را نمی‌توان از مردم پنهان کرد و چه بهتر که خودمان خبرها را صادقانه اعلام کنیم. 

وی ادامه داد: در استان تهران که پایتخت اقتصادی و سیاسی کشور است ۸، ۹ میلیون جمعیت زندگی می‌کند که جهت اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم باید پایگاه اطلاع‌رسانی به روزی داشته باشیم و این مسئله از روز اول دغدغه جدی ما در استانداری تهران بود.

وی گفت: از روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری به طور رسمی آغاز خواهد شد و اطلاعات لازم در بخش‌های مختلف در اختیار شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت. 

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر آمار ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها گفت: ثبت نام بسیار خوب انجام شد و به جز روز اول مشکلی در ثبت نام یارانه ها نداشتیم و مردم با آرامش برای ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها اقدام کردند.همچنین در انصراف از هدفمندی یارانه‌ها مردم تهران نقش اول را داشتند . 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کرایه‌ها با همکاری خوب شورا،‌ شهرداری و اتحادیه تاکسیران‌ها به بعد از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها موکول شده و دستگاه‌های مربوطه همکاری خوبی داشتند 

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه ها تنها یکبار افزایش می یابد اظهارداشت: زمان دقیق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی توسط دولت اعلام خواهد شد و آنچه مسلم است مردم با  دولت همکاری خوبی داشتند و هرجا که مردم حضور داشته باشند ما نیز موفق هستیم. 

هاشمی در خصوص افزایش قیمت‌ها بعد از هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت به دنبال افزایش جهشی نیست و با شیب ملایمی افزایش‌ قمیت‌ها اعلام خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا