واکنش باشگاه سپاهان پيرامون اخراج ۶ بازيكنش از تيم ملي

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، قائم مقام باشگاه سپاهان  درباره چگونگی اعزام رحمان احمدی به اردوی تیم ملی این گونه پاسخ داد که با توجه به درخواستی که رحمان احمدی داشت و موفقت آقای کرانچار رحمان احمدی برای سفر به آفریقای جنوبی از اردوی سپاهان جدا شده است.

تابش درباره صحبت های مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور احمدی در اردوی آفریقای جنوبی اظهار بی اطلاعی کرد و از سفر خود به تهران برای صحبت با مسئولین فدراسیون فوتبال و حل و فصل مشکلات بین تیم ملی و سپاهان اطلاع داد.

مسعود تابش درباره وضعیت ۵ بازیکن ملی پوش باقیمانده سپاهان اظهار داشت: فعلا این بازیکنان خط خورده از تیم ملی محسوب می شوند ولی درباره وضعیت نهایی آن ها باید تعامل صورت بگیرد، وضعیت سپاهان با سه تیم دیگر تفاوت دارد، با توجه به این که بازی آخری که سپاهان در مقابل الهلال دارد بازی مرگ و زندگی است سپاهان نمی تواند این بازیکنان را از دست دهد همانطور که اگر این ۶ بازیکن در بازی قبلی حضور نداشتند سپاهان نمی توانست نتیجه بگیرد.

بازیکن سابق تیم سپاهان و قائم مقام فعلی باشگاه سپاهان درباره صحبت های آقای کفاشیان و نبی درباره عدم خط خوردن این ۶ بازیکن به خبرنگار رویش نیوز این گونه پاسخ داد: آقایان صحبت هایی کرده اند و قول هایی داده اند و باید ببینیم ادامه کار چه می شود. 

تابش که در حال سفر به تهران بود در ادامه و در پاسخ به این سوال که در صورت صعود تیم به یک هشتم نهایی، با توجه به اینکه سپاهان بازی دیگری نیز خواهد داشت برای این بازیکنان چه تصمیمی اتخاذ می شود گفت: باید شرایط در همان لحظه سنجیده شود ببینیم تعداد ملی پوشان آن موقع چند نفر می شود و باید صحبت کرد الآن نمیشود در ابن باره حرفی زد.

وی در پایان درباره حضور کرانچار در فصل بعد با اشاره به اینکه الآن زمان این صحبت ها نیست ادامه داد: سپاهان هنوز یک بازی مهم دیگر دارد و صحبتی هم با کرانچار نشده است و در حال حاضر آقای گرانچار سرمربی سپاهان است و با قدرت به کار خود ادامه می دهند.  بعد از پایان بازی های لیگ قهرمانان درباره فصل بعد تصمیم گیری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا