خانواده «نقی»، یک خانواده نجیب ایرانی

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی سیما گفت: کار در تلویزیون بسیار دشوار است، همه باید به برنامه‌های تلویزیونی کمک کنند، باید تمام این برنامه‌ها نقد شوند و کار‌شناسان و متخصصان باید نظرات خود را در ارتباط با این برنامه‌ها عنوان کنند.
وی تصریح کرد: تلویزیون سعه صدر بالایی دارد، من همواره این برنامه‌ها را انتقاد می‌کنم و همیشه هم از این انتقاد‌ها استقبال شده است.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سریال «پایتخت۳» اظهار داشت: یک اتفاق اجتماعی در برنامه‌های تلویزیونی شکل گرفته و باید از برنامه سازان بازیگران سریال «پایتخت ۳» تشکر کرد. مردم نقی را دوست دارند و او را کاملا باور کرده‌اند، این سریال انس و باور یک خانواده نجیب ایرانی که هم مسائل دینی و ملی در آن رعایت می‌شود را نشان می‌دهد که باید به آن‌ها خدا قوت گفت.
وی در پایان گفت: حرمت ایام فاطمیه در برنامه‌های تعطیلات نوروز سیما به خوبی رعایت شد. شبکه دو و تمام شبکه‌ها تلاش زیادی می‌کنند. مردم ما متدین هستند و انتظار دارند که به باور‌هایشان احترام گذاشته شود. شأن مردم است که برنامه‌های خوب ساخته می‌شود، این اقدامات در رسانه ملی در حال رخ دادن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا