دو خبر کوتاه و خواندنی

۷۴ میلیون نفر ثبت نام کردند/ کاسه کوزه ها سر صداوسیما شکست!/ افزایش ۲ و نیم برابری حقوق وزیران

به گزارش بصیر،  یکی از مدیران دولتی اخیرا در جلسه ای اعلام کرد که میزان ثبت نام مردم در طرح هدفمندی یارانه ها ۷۴ میلیون نفر بوده است و تنها کمی بیش از ۳ میلیون نفر انصراف داده اند. این مدیر دولتی با گلایه از صداوسیما و دولت قبلی علت عدم استقبال مردم از دریافت یارانه را سیاست های غلط دولت قبل و سیاستهای تبلیغاتی اشتباه صداوسیما دانسته است.

انتقاد از سیاستهای تبلیغی صداوسیما در حالی است که پیش از این دولت حتی برای موضوعات کم اهمیت تر شخصا وارد عمل شده و حتی در انتخاب مجری برنامه های خاص هم راسا عمل می کرده است.
با این حال تحلیلگران معتقدند که عدم تدبیر مناسب از سوی دولت و نیز ولخرجی های مقامات دولتی از هزینه های بیت المال نظیر تغییر دکوراسیون و استفاده از هواپیماهای خصوصی و… از دلایل کاهش اعتماد مردم به دولت بوده است.

افزایش حقوق وزیران و اعضای هیات دولت

 

اخیرا اخباری در خصوص افزایش ۲ و نیم برابری حقوق وزرا و اعضای هیات دولت در محافل خبری نقل قول می شود. خبرنگار جهان با خبر شد که منشا این خبر یکی از وزرای دولت قبل است. هنوز اخبار رسمی که این خبر را تایید کند منتشر نشده است.

گفتنی است در حال حاضر حقوق وزرا ۸ میلیون تومان است که در صورت صحت این خبر، میزان حقوق آنان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان خواهد رسید.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا