برادر شهید حاج حسین بصیر

ترویج تفکر شهید بصیر راه مقابله با جنگ نرم

به گزارش بصیر، سرهنگ پاسدار هادی بصیر در سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین بصیر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: دوم اردیبهشت به فرمان امام راحل(ره) نهادی به وجود آمد که مهمترین هدف آن احیای تفکر اسلام و مبارزه با ایادی کفر بود.

وی با بیان اینکه در همین ایام بود که حاج بصیر لباس مقدس سپاه را بر تن کرد، اذعان داشت: شهید بصیر همواره برای لباس سبز احترام خاصی قائل می شد، زمانی که این لباس را بر تن وی پوشاندند شهید بصیر در حال بیهوش شدن بود که دوستانشان به کمک او شتافتند.

بصیر افزود: احساس مسئولیت و تفکر حاج بصیر نسبت به سپاه را در آن ایام همواره شاهد بودیم، حاج بصیر همواره معتقد بود که لباس سبز سپاه لباس سربازی امام زمان (عج) است و برای آن احترام خاصی قائل می شد.

برادر سردار شهید حاج حسین بصیر تصریح کرد: آنقدر ایشان نسبت به سپاه و لباس مقدس آن علاقه داشتند که دقیقا در سالروز تاسیس آن به درجه رفیع شهادت نائل شدند و این امر موجب افتخار ماست.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه تفکرات و روحیات حاج بصیر همواره در جبهه سر منشا خیر و برکت می شد، گفت: ایشان همواره به شرایط ظاهری خود در هنگام عملیات توجه داشتند، وی معتقد بود که عملیات همواره همانند سعی صفا و مروه در زمان حج است.

بصیر ادامه داد: وی همچنین معتقد بود که هر کسی با هرلباسی شهید شود در روز قیامت با همان لباس محشور می شود، به همین دلیل همواره لباس سپاه بر تن ایشان قرار داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقش سپاه همواره در کشور محوری و حیاتی بوده است، اذعان داشت: نوع فعالیت سپاه نسبت به اوایل انقلاب کمی متفاوت تر شده است، در زمان جنگ در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و با دشمنان رودررو می جنگیدند، اما امروز در سنگر دیگری به نام جنگ نرم در حال نبردند.

بصیر ادامه داد: امروز سپاه رویکردی اعتقادی و ایمانی دارد و به دنبال تقویت دیانت مردم در جامعه به ویژه جوانان است، جبهه ای که امروز سپاه در برابر دشمن در حال نبرد است بسیار دشوارتر از اوایل انقلاب است، چرا که در آن دوران دشمن مشخص بود اما حال با گروه های مختلف شیطانی در حال درگیری است.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا