پروژه عبور از استاندار دولت اعتدال کلید خورد

تهیه طومار توسط اصلاح طلبان تندروی مازندران برای تغییر استاندار!

به گزارش بصیر،  این عده که از اصلاح طلبان تندروی استان محسوب میشوند پس از فشار های بسیار بر دکتر فلاح برای انتصاب و چینش افراد مورد نظر اصلاحات و بعضا مشارکتی در کرسی های حساس دولتی به در بسته خورده اند به بهانه آنچه آنرا ناکارآمدی در مدیریت اجرایی و انتصابات نامیده اند در پی تغییر استاندار مازندران از طریق افراد صاحب نفوذ در تهران هستند.تا جائیکه گزینه پیشنهادی خود را که یکی از معاونین وزیر اقتصاد محسوب می شود را مطرح کردند.

هنوز چند ماهی از مدیریت دکتر فلاح بر استان نمی گذرد که پروژه عبور اصلاحات از بدنه دولت روحانی کلید خورد.

پروژه ای که از همان ابتدای شروع به کار استاندار مازندران به دلیل نگاه اعتدالی وی به شخصیت های سیاسی استان و عدم چراغ سبز به بدنه رادیکالی اصلاحات متصور بود.

این افراد که پشت سر یکی از روحانیون باسابقه و افراطی اصلاح طلب اقدام به جمع آوری امضا کرده اند یکی دیگر از دلایل دیگر خود برای ایجاد این تغییر در عرصه مدیریت اجرایی مازندران را ابقای برخی مدیران دولت احمدی نژاد اعلام کرده اند.

آنها در حال حاظر به دنبال افزایش امضاهای خود برای نیل به خواسته خود سخت مشغول رایزنی با سران اصلاحات در استان اند.

حال باید دید که روند تاخت و تاز بدنه رادیکالی اصلاحات که تا دیروز خود را در قامت مشاوران امین و دلسوز استاندار معرفی می کردند و امروز جام زهر استعفاء و یا برکناری را برای استاندار مازندران آورده اند به کجا خواهد رسید.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا