بررسی خبر بازگشت یوسف‎نژاد به مازندران ازشایعه تا واقعیت

به گزارش بصیر، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ۲دوره مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی که در حال حاظر سمت معاونت مجلس در وزارت اقتصاد را عهده دار است.

او که در پی شکست خود در انتخابات اخیر مجلس بی سر و صدا مازندران را به مقصد تهران ترک گفته بود در ماه های گذشته یکبار شایعه گزینه بودنش برای وزارت ورزش و جوانان و سپس استانداری بوشهر قوت گرفته بود.

بر اساس شنیده ها وی در حال حاضر تمایل خود را برای تصدی سکان مدیریت اجرایی استان نشان داده است و در پی تصویب آن در وزارت کشور است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد ۵۵ساله کارشناس رشته صنایع از دانشگاه علم و صنعت، نماینده حوزه انتخابیه ساری در دوره پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی دارای سوابقی همچون عضویت در سپاه پاسداران، شهردار ساری، معاون وزارت صنایع و معادن همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه ای است و در حال حاضر نیز معاون پارلمانی وزیر اقتصاد است.

سرپرستی فرمانداری شهرستان ساری ، رياست هيات كشتی استان مازندران و مشاور برخی از وزرا در سالهای گذشته از دیگر سوابق او است.

یوسفنژاد در زمان تبلیغات انتخابات سال۸۸از طرفداران موسوی بود و سخنرانی هایی را در زمان رقابتهای انتخاباتی برای وی انجام داده بود که یکی از آن سخنرانی ها شامل انتقاد از توزیع سیب زمینی توسط دولت در بین اقشار محروم جامعه بود که در سالن سید رسول حسینی ساری ایراد شده بود.

وی از نیروهای اصلاح طلب میانه رو استان محسوب میشود که در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی به دلیل سیاسی بازی هایی که در تهران داشت و عدم رسیدگی مناسب به حوزه انتخابیه همچنین تداوم مشکلات مردم محروم ساری در دوران نمایندگی اش موفق به حفظ کرسی مجلس نشد.

او و دوستانش در حالی برای پوشیدن خرقه استاندار مازندران تلاش میکنند که دو سال پیش با صحن سبز بهارستان وداع کرد تا دومین کارت قرمز مردم را در کارنامه نمایندگی خود ببیند.
 وی برای رسیدن با ساختمان سفید استانداری مازندران با دو مانع بزرگ  یکی تازه معرفی شدن استاندار مازندران و دیگری مخالفت احتمالی برخی سهم خواهان امروز مازندران به دلیل ضد مشاور بودن خودش مواجه است.
نکته ای که نمیتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا