کری خوانی مدودف برای غربی ها

به گزارش بصیر،  راشاتودی خبر داد، دمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه، با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای اعمال فشار بیشتر بر این کشور برای اجبار روسیه به عقب نشینی از مواضع خود در اوکراین، این اقدامات را بی نتیجه دانست و گفت روسیه در مناقشه سیاسی اوکراین شکست نخواهد خورد.

این مقام بلند پایه روس، تأثیر تحریم های غرب علیه بانک روسیا، و همچنین تعدادی از افراد فعال در امور اقتصادی این کشور را که گفته می شود روابط نزدیکی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دارند را ناچیز ارزیابی کرد.

نخست وزیر روسیه در سخنرانی خود در دومای روسیه گفت: “شما می توانید گزینه های جدیدی را به لیست سیاه خود اضافه کنید، اما این مسئله هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت”.

این مقام روسی ادامه داد اگر کالاهای روسی بلوکه شوند، روسیه نیز به دادگاه عالی و سازمان تجارت جهانی دادخواست خود را ارائه خاهد داد.

وی افزود: اگر غرب از اقدامات خود مطمئن است و این اقدامات را قانونی و منطقی می داند پس نباید نگران چیزی باشد.

این اظهارات در پی اعلام آمادگی آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر با هدف تضعیف اقتصادی روسیه که می تواند از هفته جاری آغاز شود توسط نخست وزیر روسیه مطرح شد.

روسیه اعلام کرده است که از شهروندان خود در برابر این تحریم ها حمایت می کند و اجازه نمی دهد هیچ شهروند روسی قربانی این بازی های سیاسی شود.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا