اختصاصی/ رئیس کارگروه ورزش شورای شهر فریدونکنار

تعامل با خانواده و محیط آموزشی مهمترین راه تعالی بسکتبال در فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، جواد قاسمی کناری در جلسه هم افزایی هیئت بسکتبال فریدونکنار در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار داشت: ۵۰ درصد پیشرفت و جایگاه من در ورزش فریدونکنار بوده است و خوشحالم از اینکه پس از انتخاب از سوی مردم شهر فریدونکنار کارگروه ورزش را برای فعالیت تخصصی ام برگزیدم.

وی در خصوص ورزش بسکتبال در فریدونکنار گفت: در سالهای ۸۵ و ۸۶ زمانیکه تیم بسکتبال بیم به این شهرستان آمد به دلیل حضور چهره های سرشناس و لیگ برتری دوستداران این ورزش در فریدونکنار بیشتر شد و این امر موجب رونق این ورزش در این شهرستان گردید.

قاسمی یادآور شد: خواستاریم مجددا بسکتبال در فریدونکنار رونق بگیرد و البته از زمانیکه آرزم جوان پرانژی که این سکان را بدست گرفت شرایط رو به بهبود است و باید زیرساختارها را فراهم نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین معضل تیم های ورزشی این شهرستان مشکل هزینه مینی بوس برای سفر به مسابقات بود که با تصویب شورای شهر آنرا در اختیار عموم ورزشکاران قرار خواهیم داد.

عضو شورای شهر فریدونکنار گفت: ۲ درصد از درآمد شهر را بین هیئت ها به طور عادلانه تقسیم خواهیم کرد و مقداری نیز برای تکمیل و ساخت فضای ورزشی مصرف خواهیم کرد.

 

قاسمی با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک فضای روباز به همراه حلقه بسکتبال در فریدونکنار هستیم، خواستار شد: تعامل با آموزش و پرورش، دانشگاه و خانواده برای رشد این بسکتبال در فریدونکنار ضروری است و همچنین ورود خیر در این ورزش ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا