رابط جیش العدل با تکفیری های عراق کیست؟

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز، خبرگزاری المسله عراق نوشت : برای همه مسلم است که گروه های تروریستی در منطقه توسط رژیم منحوس آل سعود اداره می شود، اما آیا این گروه های تکفیری با هم ارتباط دارند؟
این خبرگزاری نوشت : چندی است یک گروه تروریستی به نام جیش العدل، مدعی شده است که مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به آشوب کشیده است، خبر گروگانگیری از چند سرباز باعث شد که نام این گروه تکفیری در رسانه ها پررنگ تر شود.
این خبرگزاری در ادامه افزود : شبکه ی وهابی العربیه اعلام کرده است که نیروهای جیش العدل از سلاح های پیشرفته ای استفاده می کند، که نیروهای جهادی در عراق و سوریه از آن استفاده می کنند.
حال این سؤال مطرح می شود که این گروه تروریستی چگونه با تروریست های داخل عراق، ارتباط دارند؟
طبق رصدهای صورت گرفته از طارق الهاشمی، معاون سابق ریاست جمهوری عراق که هم اکنون در ترکیه به سر می برد، مشخص شد که در این اواخر او ایران را تهدید به آشوب می کرد.
یکی از پایگاه های خبری ترکیه فاش کرد که الهاشمی دیدارهایی مشکوک با عناصر موساد وبعضی از شاهزادگان سعودی داشته است، این پایگاه خبری افزود : الهاشمی در قبال هماهنگی بین گروه های تکفیری، مبلغ هنگفتی را از آل سعود دریافت کرده است.
الهاشمی به طور علنی گفت : من به هر شکلی که هست تروریست را از خاک عراق به ایران منتقل می کنم!
به نوشته رسانه های ترکیه، الهاشمی در تلاش است تا یک لابی قدرتمند برای خود ایجاد کند تا بتواند با ایجاد تغییرات در عراق، جایگاهی در این کشور داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا