برگزاری انتخابات در عراق و سوریه نشانه شکست تروریسم است

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در نماز جمعه این هفته شهرستان خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی با تمسک به روایتی از امام باقر(ع) اظهار کرد: آن بزرگوار می‌فرماید: آیا کسی که ادعای تشیع دارد کافی است که بگوید ما خاندان را دوست دارد، به خـدا سوگـند شـیعه مـا نیـست مگر کسی که از خدا پروا کند و به اطاعـت او پـردازد.

وی در نقل بخش بعدی این حدیت افزود: آنان در گذشته شناخته نمی‌شدند جز به‌تواضع و نرم‌دلی و امانت‌داری و بسیار یاد خـدا کـردن و گرفتن روزه و اقامه نمـاز و نیـکی به پـدر و مـادر و رسـیدگی بـه همسایگان فقیر و راستی در گفتار و تلاوت کردن قرآن و نگه‌داشتن زبان از مردم جز از ذکر خـوبی و خیر.

شکوری با اشاره به حلول ماه رجب گفت: مؤمنان نباید از اعمال، ادعیه و اذکار ماه مبارک رجب غفلت بکنند.

مردمی بودن از ارکان اقتصاد مقاومتی

رئیس حوزه‌های علمیه خوی موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی عبارت است از اقتصادی که در شـرایـط فـشار، در شرایـط تحریـم، در شرایـط دشمنـی‌هـا و خصـومـت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

وی با بیان ارکان اقتصاد مقاومتی، گفت: داشتن قدرت مقاومت در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان و تکیه بر قدرت مردم و اتکا به توان آحاد مردم جامعه از جمله ارکان اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی افزود: نظام اقتصادی جمهوری اسلامی بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی بر سه بخش دولتی ،تعاونی و خصوصی پی‌ریزی شده است و بخش خصوصی آن شامل کشاورزی، دامداری، صنعت، تجارت و خدمات می‌باشد که مکمل دو بخش دولتی و تعاونی است.

آمریکا هنوز سیلی دانشجویان خط امام را فراموش نکرده است/ سالگرد شکست آمریکا در طبس

شکوری با اشاره به سالگرد شکست آمریکا در حمله نظامی به ایران در جریان طبس اظهار کرد: آمریکا در جریان انقلاب اسلامی به‌ویژه سالهای اولیه انقلاب چند بار از ملت ایران شکست مفتضحانه خورد، که یکی سقوط رژیم دیکتاتور پهلوی، دیگری اشغال لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و سوم شکست ذلیلانه در عملیات نظامی طبس است.

وی افزود: خبرنگار روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در اعتراف به شکست ذلت‌بار آمریکا در طبس می‌نویسد: داغ شکستی که آمریکاییان در ایران خوردند تا مدتها آنها را رها نخواهد کرد، به‌ویژه بدین خاطر که این شـکست ضـربه دوباره‌ای به احساس غـرور و اعتـماد به نفـس آنـان بـود.

امام جمعه خوی اظهار کرد: اقدام سخیف و خلاف عرف بین الملل اخیر آمریکا به نماینده جدید ایران در سازمان ملل به‌اتهام اینکه ایشان از دانشجویان اشغال کننده لانه جاسوسی آمریکا در ایران بوده، نشان می‌دهد که آمریکاییان پس از ۳۴ سال هنوز تلخی سیلی‌ای که از دانشجویان پیرو خط امام خوردند هنوز فراموش نکردند.

انتخابات عراق و سوریه حاکی از شکست تروریسم است

عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس عراق روز دهم اردیبهشت و انتخابات ریاست جمهوری کشور سوریه در روز ۱۳ خرداد گفت: این دو پدیده مهم در دو کشور اسلامی به‌دنبال بحران آفرینی‌های جریان‌های تکفیری و تروریست و حامیان آنان حکایت از پیروزی حاکمان این دو کشور در برابر تروریست‌ها و حامیان آنان از یک‌سو و از سوی دیگر حاکی از حاکمیت ثبات و امنیت در این دو کشور است.

انتهای پیام/ب*

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا