اختصاصی

دیدار فرمانده هان پایگاه های حوزه محمد رسول الله با امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: بسیج از ابتکارات امام و کار لازم و ضروریی بود که امام راحل با هدفدفاع از انقلاب و نظام فرمان تشکیل آنرا دادند.

وی تصریح کرد: سپاه نیروهای انقلابی، مردمی، جوان و با نشاط بودند که هم در بعد نظامی و دفاعی و هم در بعد فرهنگی حضوری فعال داشتند.

جلالی با بیان اینکه وجود پایگاه های بسیج یک سد محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمن است، اذعان داشت: باید تلاش شود تا یادواره های شهدا صد در صد اسلامی برگزار شود، در برنامه های پایگاه و بسیج جداسازی مرد و زن مراعات شود و در حلقه های صالحین بیشتر به بحث های موسیقی پرداخته شود.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه بین هیئت امنا در مساجد و بسیج نباید اختلاف ایجاد شود، گفت: باید طوری مدیریت شود که هرگز اختلافی بوجود نیاید چرا که دشمن خواهان بروز این اختلاف هاست.

وی افزود: حضور پررنگ فرمانده هان و بسیجیان فعال حلقه های صالحین و گردان بیت المقدس در نماز جمعه برنامه ریزی گردد، نماز جمعه سیاسی- عبادی است، حضور بسیج بعد ساسی آن است، هرچه حضور جوانان بسیجی پررنگ تر باشد پشت دشمن بیشتر خم می شود.

در حاشیه این دیدار مصطفی آزادی کناری فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) شهرستان فریدونکنار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن ارائه گزارش عملکردی از این حوزه در سال گذشته، اظهار داشت: مفتخریم که لباسی را بر تن کرده ایم که سالها بر تن افرادی چون حاج بصیرها بوده است و امروز به خود می بالیم.

وی با بیان اینکه امروز نقش سپاه در عرصه های مختلف محوری و حیاتی است، خاطرنشان کرد: امروز سپاه با حضور در جبهه جنگ نرم کاری بسیار دشوار در پیش دارد، چرا که در جنگ فیزیکی دشمن پیداست و موانع مشخص می باشد اما در نبرد نرم دشمن ناپیداست و هزاران سنگر کفر به دنبال پیاده کردن نقشه های دشمنان شیطان صفت هستند.

 

آزادی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه های این حوزه در سال جدید، خاطرنشان کرد: به دنبال تقویت برگزاری حلقه های صالحین خود هستیم، چرا که به نظر من حلقات صالحین مهمترین راه ایستادگی در برابر نقشه های شوم دشمنان است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا