پروین: افرادی با شکرآب کردن رابطه من و دایی لذت می‌برند

به گزارش بصیر:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: افرادی از اینکه رابطه من و علی دایی را شکرآب می‌کنند، لذت می برند.
 
علی پروین در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، در خصوص مسائل به وجود آمده در پرسپولیس و اختلاف‌هایی که بین او و علی دایی مطرح شده، اظهار داشت: موفقیت شاگردانم، موفقیت من است. علی دایی هم شاگرد ممتاز من بوده و همچون خیلی دیگر از شاگردان من در لیگ فعالیت می‌کند. هر کدام از شاگردانم می‌توانند در لیگ به عنوان سرمربی آقایی کنند.
 
وی ادامه داد: دایی حرف حق را زده و با او موافقم. او همیشه شاگرد ممتاز من است. من به زودی در مورد اظهارات به جای دایی و اتفاقات عجیب و غریبی که در پرسپولیس رخ می‌دهد صحبت می‌کنم. خدا را شکر مردم همه چیز را می‌دانند. باز هم می‌گویم که دایی شاگرد من بوده و هیچ کس نمی‌تواند رابطه ما را به هم بزند.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: هم من به علی دایی انتقاداتی دارم و هم او نسبت به من انتقاداتی دارد اما مردانه این مسائل را با یکدیگر در میان می‌گذاریم. این موضوع نشان‌دهنده تعامل است اما بعضی‌ها می‌خواهند رابطه ما را شکرآب کنند و از این کار خود لذت هم می‌برند. دست به  کارهایی می‌زنند که به هیچ عنوان خوب نیست. اجازه دهید خیلی زود در مورد این مسائل صحبت می‌کنم. اما بدانید که من عاشق شاگردانم هستم و از ریز تا درشت از آنها حمایت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا