دیدار کارگران مازندران با رهبر معظم انقلاب

به گزارش بصیر به نقل از تسنیم، نصرالله دریابیگی شامگاه شنبه در نشست کارگران، تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران با استاندار به مناسبت هفته کارگر در استانداری اظهار کرد: کارگران استان به مناسبت هفته کارگر بار دیگر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با آرمان های امام و رهبری دیدار می کنند.

وی افزود: جامعه کارگری مازندران همواره مظلوم بوده و مطیع امر ولی فقیه است و در پاسداری از ارزش های ایثار و انقلاب، پیشگام همه تشکل ها بوده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه کارگران استان فردا دیداری با نماینده ولی فقیه در استان خواهند داشت، تصریح کرد: پنج شنبه عصر، جشن کارگری استان با حضور کارگران و خانواده های آنان در هلال احمر مازندران برگزار می شود.

دریابیگی با بیان اینکه گردهمایی کارگران کشور با حضور جمعی از کارگران مازندرانی، اواخر هفته جاری با حضور رئیس جمهوری نیز برگزار می شود، افزود: شهروندان مازنی بر صداقت جامعه کارگری صحه داشته و معتقد است جامعه کارگری از نان حلال ارتزاق می کند.

وی با اعلام اینکه جامعه کارگری امروز، ارادت به ارزش های نظام، کار، صداقت و زندگی آبرومندانه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، گفت: همایش بزرگ چهار هزار نفری کارگران استان، این هفته در قائم شهر برگزار می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به تقدیم خون های پاک شهدای کارگری برای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، افزود: به مناسبت هفته کارگر، با خانواده شهید مظفری از شهدای شاخص کارگری مازندران تجلیل شد.

وی به برگزاری جشن زنان کارگر استان عصر فردا در قائم شهر اشاره کرد و گفت: گردهمایی کارگران حوزه خدمات شهری استان نیز با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا