۳۴ کشته و مجروح در واژگونی اتوبوس

به گزارش بصیر، صبح امروز یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در محدوده بزرگراه آزادگان دوربرگردان حکیم چپ شد و با حضور عوامل اورژانس و آتش‌نشانی اقدامات لازم صورت گرفت و براساس آمارهای غیر رسمی تا کنون ۴ نفر در این حادثه فوت و ۳۰ نفر مجروح شده‌اند. 


سرهنگ عین الله جهانی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۹ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحدبخش خصوصی که از شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در باند کندرو در حال حرکت بود قصد ورود به بزرگراه حکیم شرق را داشت که در راستگرد این ورودی واژگون می‌شود.

وی افزود: در پی این حادثه اتوبوس با گاردریل‌های کناری برخورد کرده و متاسفانه هفت تن در محل کشته و تعدادی مجروح می‌شوند که شمار دقیق مجروحان هنوز مشخص نیست و این افراد به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران کشته‌های این حادثه را دو مرد و پنج زن عنوان کرد و گفت: هنوز علت تامه این حادثه مشخص نیست اما آنچه مسلم است اتوبوس مذکور داخل رمپ واژگون شده و نیروی گریز از مرکز موجب واژگونی آن شده است که این امر می‌تواند به سرعت بیش از حد مجاز اتوبوس مرتبط باشد چرا که حد مجاز سرعت در داخل رمپ و لوپ‌ها حداکثر ۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

منبع: صدخبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا