اپراتوری که پاسخگو نیست/ لا اقل یکی گوشی را بردارد!

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز، این روزها شرکت ها و موسسات مختلف برای از دست ندادن فضای رقابت در بین مشتریان خود اقدام به تبلیغاتی می کنند که گاهی از واقعیت ها فاصله بسیاری دارد. پوسته ای زیبا که گاهی اوقات در عمق آن اثری از زیبایی وطراوت دیده نمی شود.

یکی از مخاطبین فرهنگ نیوز طی تماس با فرهنگ نیوز عنوان کرد: چند روز پیش در پی طرح ویژه رایتل، نسبت به خرید این سیم کارت که با تخفیف ویژه ای در سایت معرفی شده بود اقدام نمودم. مراحل ثبت نام را به دقت انجام دادم. چند روز بعد، سیم کارت خریداری شده را به مبلغ تقریبی ۹۰۰۰۰۰ (که هزینه آن به صورت اینترنتی پرداخت شده بود) با ارائه کارت شناسایی دریافت نمودم. هنوز چند لحظه ای نگذشته بود که مامور مربوطه، مجدداً مراجعه نمود و در کمال تعجب سیم کارت تحویل داده شده را که نام من بر روی پاکت آن بود، از من تحویل گرفت و عنوان کرد که این سیم کارت به اشتباه درون این پاکت گذاشته شده است و متعلق به شخص دیگری است. 

این مخاطب ضمن گلایه از سیستم خدماتی این اپراتور عنوان کرد: تا امروز به طور مرتب با شماره های موجود و معرفی شده از این اپراتور تماس حاصل می کردم که حتی موفق به صحبت با یک اپراتور نیز نمی شدم. در نهایت ضمن تماس با یکی از دفاتر (که از تماس گرفتن و راهنمایی خواستن تلفنی من گله مند بود) متوجه شدم که سیم کارت مورد نظر در یکی از مناطق پستی تهران است.

خبرنگار فرهنگ نیوز ضمن تماس با شماره خدمات اپراتور رایتل، متوجه شد که متأسفانه این سیستم تلفنی دچار نقص فنی شده است و امکان پاسخگویی تلفنی با هیچ اپراتوری فراهم نیست. این در حالی است که این اپراتور در حال حاضر امکانات متفاوتی از قبیل اینترنت دیتا، پشتیبانی و خدمات متفاوتی را به عنوان رزومه خود معرفی نموده است.

لازم به ذکر است که مدتی پیش نیز یکی دیگر از مخاطبین فرهنگ نیوز از خدمات ارائه شده این اپراتور و عدم امکان رهگیری پس از سرقت تلفن همراه شکایت کرده بود که با پیگیری های صورت گرفته این مشکل مرتفع گردید و در حال حاضر این امکان در این سیم کارت قرار گرفته است.

بهتر است فرصتی که صرف هزینه های تبلیغاتی می شود اندکی به بالابردن سطح کیفی و رضایتمندی مشترکین از خدمات هزینه گردد یا لااقل در صورت ایجاد نواقص احتمالی، شخصی پاسخگوی تلفنی مشترکینی باشد که صدایشان به جای دیگری نمی رسد. 

فرهنگ نیوز آمادگی خود را برای انعکاس اشکالات احتمالی دیگر مخاطبین و همچنین پاسخ مسئولین مربوطه در این زمینه اعلام می دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا