محمد رویانیان بازداشت شده است؟

به گزارش بصیر:بهروز منتقمی که در حال خروج از باشگاه پرسپولیس بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلا قائم مقام باشگاه هستم اظهار کرد: با توجه به اینکه تازه مدیرعامل جدید آقای رحیمی منصوب شده‌اند و با من نیز جلسه‌ای برگزار نکرده‌اند من فعلا به وظایف گذشته خود عمل می‌کنم تا اینکه در روزهای آینده با برگزاری جلسه‌ای درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنم.

وی همچنین افزود: فعلا دنبال پرداخت بدهی وینگادا هستیم و فردا صبح باید مبلغی را بابت بدهی وینگادا به حساب فیفا واریز کنیم تا دچار مشکل نشویم. من به عنوان یکی از کارمندان وزارت ورزش به مسئولیت خودم عمل می‌کنم و هرجا که نیاز باشد به باشگاه پرسپولیس کمک خواهم کرد.

وی همچنین در مورد پرداخت بدهی محمدرضا خلعتبری نیز گفت: الان مدیرعامل جدید باشگاه آمده، باید منتظر تصمیمات مدیرعامل جدید باشیم.

منتقمی در مورد محمد رویانیان نیز گفت: ما با ایشان ارتباط داریم و در هفته گذشته دو بار او به باشگاه آمده است. پریروز هم با آقای پروین برای حل مشکلات باشگاه نشستی را برگزار کردم.

وی با رد شایعه بازداشت محمد رویانیان گفت:

اگر می‌خواهید می‌توانم همین الان با او تماس بگیرم تا صدایش را بشنوید. او بازداشت نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: مطمئنا حضور علی دایی بر مسند مربی‌گری پرسپولیس نیازمند تصمیمات هیات مدیره این باشگاه است. در روزهای آینده باید منتظر تصمیمات هیات مدیره باشگاه باشیم.

منتقمی در پاسخ به این سوال که از سعید شیرینی خبری دارید گفت: من در مورد شیرینی هیچ اطلاعی ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا