۲ بمب نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، چه کسی است که نداند، هم علی کریمی پرسپولیسی اصیل است و هم کریم انصاری فرد. ۲ ستاره قرمزی که با وجود ستاره بودن و شدیدا مورد توجه طرفداران قرار گرفتن، هم کدام به دلیلی توسط علی دایی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند تا در لیگ سیزدهم با پیراهن قرمزِ تبریز به میدان بروند.

اما حال انگار خبرهایی است و حتی علی دایی هم با وجود اختلاف شدیدی با کریمی دارد و هنوز هم از انصاری فرد دلخور است، بدش نمی‌آید تا این دو چهره پرسپولیسی شوند تا بلکه از این طریق تیمش از جانب سکو‌ها حمایت بیشتری را متوجه خود ببیند. شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد پنجعلی در تغییر نظر دایی درباره علی کریمی و کریم انصاری فرد نقش زیادی داشته است و توانسته تا نظر سرمربی را تا حدودی راجع به دو ستاره محبوب عوض کند.

البته نباید فراموش کرد که علی کریمی با علی دایی اختلافشان جدی‌تر از جدی است و به همین «موافقتِ دایی با بازگشت کریمی» را در صورت وقوع یکی از اخبار داغ و البته غیرقابل پیش بینیِ فوتبال به شمار خواهد رفت.

همچنین درباره و کریم انصاری فرد هم باید گفت که این بازیکن که اتفاقا از هر فرصتی استفاده می‌کند تا خودش را یک پرسپولیسی معرفی کند، با درخششِ احتمالی در جام جهانی می‌تواند دروازه اروپا را به روی خود باز شده ببیند و به همین دلیل بازگشتش به جمع قرمزهای تهران در هاله‌ای از پرده ابهام قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید آیا کریم و کریمی پرسپولیسی می‌شوند یا نه؟ اگر پاسخ این پرسش مثبت باشد، فصلی رویایی در انتظار طرفداران پرسپولیس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا