اظهارات فرمانده پلیس درباره اسکانیا

به گزارش  بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه هفدهمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی ناجا در جمع خبرنگاران گفت:‌ در گذشته نیز با افزایش قیمت بنزین روبه رو بودیم که با همکاری وزارت نفت و ستاد کل جبران قیمت در بودجه شد که با برنامه‌ریزی در بودجه فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی صورت بگیرد.

وی افزود: ما خواهان این هستیم که در نیروهای مسلح و ناجا یک نرخ تعیین شود که این هم باعث می‌شود با فساد مقابله شود.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد قضیه اسکانیا اظهار داشت: فعلاً دستی در خودرو نداریم و کارخانه باید رفع نقص کند و اگر رانندگان تغییراتی انجام داده‌اند باید تغییرات را استاندارد برگردانند.

احمدی‌مقدم تصریح کرد:‌ معاینه فنی در کشور ما توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود. شهرداری‌ها ابزارهای مناسب را در اختیار ندارند که باید در این گلوگاه‌ها که همان معاینه‌های فنی هستند، دقت بیشتری شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ورود دستگاه‌های متعددی از مجلس، خودروسازها سازمان استاندارد و سازمان بازرسی کل کشور این مسئله را پیچیده‌تر کرد، اما ناجا در حد وظایف خود در ارتقای همه خودروها به ویژه اسکانیا رسیدگی خواهد کرد.

وی در خصوص طرح عفاف و حجاب اظهار داشت: ما باید به روزرسانی کنیم جامعه ایرانی در مسیر رشد فرهنگی قرار دارد و با نقد مسئولان و ناجا و رسانه‌ها به ابعاد قوی‌تری دارند باید تلاش کنیم از این ابزارها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

احمدی‌مقدم به طرح دریا اشاره داشت و گفت:‌ نه اینکه نیروی انتظامی نتوانست نیروی بیشتری را در اختیار آن طرح قرار دهد، نیروی غریق نجات نیز نتوانست نیروی بیشتری به کار گیرد. اما امسال وزارت کشور توجه بیشتری نشان داده است که با کمک استانداری‌ها و نیروی انتظامی در استان‌ها باعث افزایش امنیت و آرامش مردم شده‌اند.

وی تصریح کرد: تسهیل حرف اول است اما بعضی‌ها هنجارشکنی می‌کنند که باید با آنها برخورد شود/ در مسئله حجاب هم همین طور است اکثراً همکاری می‌کنند و اگر کسی همکاری نکند و هنجارشکنی کند با او برخورد قطعی می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد امنیت مرز‌ها اظهار داشت: ‌سرعت عمل قابل توجهی از اسفند صورت گرفته و با حضور عیزانی زا سپاه در مرزهایی که فاقد جاده و راه بودند امکانات وسیعی را پوشش داده‌اند که اقداماتی در حال انجام است، امیدواریم که در ۶ ماه آینده نقطه‌ای در مرز نخواهیم داشت که با مراقبت‌های الکترونیکی و تقویت یگان‌ها مشکلی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا