آغاز پرقدرت فوتسال ايران با گلباران اندونزي

به گزارش بصیربه نقل از ورزش ۳،تيم ملي فوتسال کشورمان که در گروه B مسابقات فوتسال قهرماني آسيا با تيم‌هاي استراليا، چين و اندونزي همگروه است،‌ در نخستين ديدار خود در اين مسابقات با برتري پنج بر يک از سد حريف خود اندونزي گذشت.

علي صميمي، فرهاد توکلي، حسين طيبي، اصغر حسن‌زاده و عليرضا وفايي، پنج بازيکن آغازکننده ايران در اين بازي بودند. اندونزي بازي را تدافعي آغاز کرد و حملات تيم کشورمان در دقايقي ابتدايي بي‌نتيجه بود تا اينکه در دقيقه ۸ حسين طيبي توانست دروازه اين تيم را باز کند. در نيمه نخست بازيکنان تيم ملي فوتسال ايران يک بار هم تير دروازه حريف خود را به لرزه درآورد و چندين موقعيت گلزني را از دست دادند. وفايي، حسن‌زاده و طاهري از جمله بازيکناني بودند که چند بخت ايده‌آل گلزني را هدر دادند.

بازي در نيمه نخست با برتري يک بر صفر ايران رو به اتمام بود که فرهاد توکلي در دقيقه ۱۷ گل دوم را وارد دروازه حريف کرد. اين شروع آتشبازي بازيکنان ايران بود و توکلي و حسن‌زاده بلافاصله گل‌هاي سوم و چهارم تيم کشورمان را به ثمر رساندند. البته بازيکنان اندونزي هم در اين نيمه فرصت‌هايي براي گلزني کسب کردند که ناکام ماندند.

در نيمه دوم ايران که برتري خود را به حريف تحميل کرده بود به اداره بازي پرداخت اما “بابتي” توانست براي اندونزي گلزني کند. با اين حال طيبي يک گل ديگر براي ايران به ثمر رساند تا اين ديدار در نهايت با برتري ۵ بر يک ايران خاتمه يافته و شاگردان خسوس گام اول را محکم بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا