اتلتيکو با شکست چلسي حريف رئال شد

به گزارش بصیر به نقل از ورزش۳، در دومين شب از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج لندن ميزبان اتلتيکو مادريد بود و با نتيجه دور از انتظار سه بر يک متحمل شکست شد.

در نيمه اول ابتدا فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي آبي‌هاي لندن موفق شد با گلزني در دقيقه ۳۶ چلسي را پيش اندازد اما در اواخر اين نيمه و در دقيقه ۴۴ آدرين بازي را به تساوي کشاند تا دو تيم در ۴۵ دقيقه اول با تساوي يک بر يک به رختکن بروند.

در نيمه دوم با وجود اينکه چلسي نياز به گلزني داشت اين شاگردان سيمئونه بودند که حملاتي را بر روي دروازه مارک شوارتزر تدارک ديدند و موقعيت‌هاي گلزني را به وجود آوردند.

در يکي از موقعيت‌ها يک ضربه پنالتي به سود اتلتيکو اعلام شد و ديگو کاستا در دقيقه ۶۱ براي بار دوم دروازه چلسي را گشود.

در ادامه باز هم شاگردان سيمئونه بودند که بر بازي تسلط داشتند و موفق شدند با ضربه آردا توران بازيکن مسلمان و ترکيه‌اي خود گل سوم را در دقيقه ۷۲ وارد دروازه چلسي کنند.

شاگردان مورينيو هم نتوانستند از فرصت‌هاي اندک خود استفاده کنند تا در نهايت اتلتيکو قدرتمندانه در دو بازي رفت و برگشت با نتيجه سه بر يک جواز حضور در فينال ليگ قهرمانان را بدست آورد تا حريف رئال شود و فينالي مادريدي را در ليسبون پرتغال شاهد باشيم.

شب گذشته هم رئال مادريد موفق شده بود در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه ۵ بر صفر بايرن مونيخ آلمان را حذف کند.

فينال ليگ قهرمانان اروپا ۲۴ مي (۳ خرداد ماه) در ليسبون پرتغال برگزار مي‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا