اختصاصی/ معاون فرماندار فریدونکنار

پیام جهانی حضور زائر در حرم مطهر امام (ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در جلسه تلفیقی سوم خرداد، ارتحال حضرت امام و ۱۵ خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون امام راحل است، امام خمینی (ره) همه ما را از ظلمات به سوی نور هدایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید سیره و منش امام را به خوبی تبیین کنیم، تصریح کرد: سیره و منش امام راحل به عنوان یک الگو می تواند نقشه راه ما قرار گیرد و همچنین ما باید آنرا به نسلهای سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم.

عصمتی با اشاره به اینکه حق مطلب را باید در مورد حضرت امام ادا کنیم، گفت: هرساله از فریدونکنار زائرینی به حرم مطهر حضرت امام اعزام می شوند، امسال نیز نباید تحت هیچ شرایطی این اعزام ها کمرنگ تر از گذشته باشد، چرا که فریدونکنار شهرستان خاصی است و استان از آن انتظار ویژه ای دارد.

وی در ادامه اذعان داشت: دشمن این حضور را رصد می کند، اعزام زائرین و حضور زائر در حرم مطهر حضرت امام یک پیام جهانی دارد و دشمن نسبت به این امر بیمناک است.

معاون فرماندار فریدونکنار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سوم خرداد، عنوان داشت: سوم خرداد روز فتح ارزشهاست و فقط فتح خاک نبود، لذا لازم است از حماسه سازان این روز تجلیل شود و دیداری با آنها صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه سید قاسم حسینیان بخشدار مرکزی شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: هر چه برای بزرگداشت مقام معمار کبیر انقلاب انجام دهیم کم است اما از مسئولین می خواهیم از تمام ظرفیت های خود جهت حضوری بهتر در این مراسم استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: جلسه ای را با دهیاران بخش خواهیم گذاشت و سهمیه ای که در نظر گرفته شد نهایت همکاری را خواهیم کرد.

همچنین ولی فضلی مقصودی بخشدار دهفری نیز در این مراسم اذعان داشت: مراسم ارتحال حضرت امام را به بهترین نحو ممکن در روستاهای بخش برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: همچنین ستاد ارتحال در بخشداری نیز شکل خواهد گرفت و برای تمامی دهیاران احکام صادر می کنیم و آمادگی داریم بر اساس سهمیه ابلاغی اقدام نمائیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا