عابدینی: عصبانیت کی‌روش به دلیل بهم ریختن برنامه‌ها است نه لباس و گرمکن

به گزارش بصیر:امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ضرورتی ندارد که اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی باشند. آنچه  ضرورت دارد این است که افراد مدیریت کلان و اقتصادی برای تیم داشته باشند و از هویتی به نام هویت پرسپولیس دفاع کنند. 

وی افزود: اعضای جدید هیئت مدیره باید بودجه لازم را تامین کرده، ساختار تعریف شده‌ای داشته باشند و سازماندهی آنها مشخص باشد. آنها باید به اندازه‌ای بضاعت داشته باشند که بتوانند بعدها پاسخگوی مردم باشند. 

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به انتخاب افراد غیر ورزشی در هیئت مدیره پرسپولیس معترض هستند، گفت: پیش از این برای عضو هیئت مدیره شدن و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان این تیم فرصت داده شده بود که یکی از آنها شخصی به نام علی پروین بود. وزارت ورزش و جوانان این فرصت را به پروین داد و او را مدیرعامل پرسپولیس معرفی کرد اما پروین با این فرصت چه کار کرد؟ پروین به غیر از فرصت سوزی چه کاری در پرسپولیس انجام داد؟

عابدینی با تاکید بر اینکه “پروین پرسپولیس را به چالش کشاند که معنی و مفهومی هم برای این تیم نداشت”، خاطرنشان کرد: پروین با سرمربی تیم مشکل داشت و در سوی دیگر نیز با ساختار مجمع در وزارتخانه مشکل پیدا کرد. طبیعی بود که مدیران عالی رتبه وزارت هم نمی‌توانستند این موضوع تحمل کنند و به دنبال گزینه‌های دیگری رفتند. ممکن است اکنون این گزینه‌ها به مذاق من و برخی‌ها خوش نیاید ولی باید فرصت داد و صبوری کرد.

وی در خصوص انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی مدیر فرمایشی بود که هم وزارت ورزش به او رای داد و هم اعضای هیئت مدیره باشگاه. رحیمی فردی بود که دو طرف به او رای دادند. بنابراین اگر در پرسپولیس موفق نشود، هیئت مدیره باشگاه مقصر است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ها معترض هستند که کسی که پیش از این مدیرعامل سپاهان بوده، نباید مدیرعامل پرسپولیس می‌شد، گفت: این موضوع را قبول دارم که می‌گویند اگر یک سپاهانی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرده‌اند، چرا تاکنون یک پرسپولیسی مدیرعامل سپاهان نشده است؟ بهتر بود یک تهرانی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌شد. 

عابدینی درباره اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان مبنی بر اینکه ۳ هفته در اردوی آفریقای جنوبی تنها با یک دست لباس تمرینات خود را انجام داده‌اند، گفت: با صحبت‌های کی‌روش متوجه شدم که مدیریت دقیقی در تیم ملی وجود ندارد. کی‌روش باید آرامش داشته باشد اما او نیز توجه کند که کدام تیم حاضر در جام جهانی از حالا ملی‌پوشانش را در اختیار دارد؟

وی ادامه داد: همه می‌دانیم ۱۲ بازیکن از بازیکنانی که در حال حاضر در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارند، خط می‌خوردند. پس چرا آنها را با خودمان به آفریقا برده‌ایم؟ باید به گونه‌ای سازماندهی می‌کردند که همه بازیکنان در اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند.

عابدینی گفت: به نظر می‌رسد در مورد تیم ملی در حال رفع تکلیف هستیم. برنامه‌های تیم ملی بهم ریخته و عصبانیت کی‌روش هم به دلیل همین مسئله است و ربطی به نداشتن لباس و گرمکن ندارد، وگرنه پول این اردو تهیه شده و هزینه هتل و سایر مسائل پرداخت شده است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا