نوروزی: منتقدان بنا درکی از کشتی ندارند

به گزارش بصیر:امید نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتقادات اخیر از محمد بنا اظهار داشت: تیم اصلی ما به مسابقات قهرمانی آسیا نرفته بود و به دلیل در پیش بودن جام جهانی مجبور بودیم نفرات دوم و سوم خود را راهی قزاقستان کنیم. 

وی افزود: کشتی فرنگی حرفش را در میدان می‌‌زند و اکنون که پس از مدت‌ها بچه‌ها دور هم جمع شده‌اند کمی زمان می‌خواهد تا کشتی فرنگی بازهم روزهای طلایی را تکرار کند. 

دارنده مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک لندن خاطرنشان کرد: کسب نتایج مسابقات آسیایی نباید بهانه‌ای برای انتقاد از بنا باشد. کسانی که از بنا انتقاد می‌کنند از کشتی چیزی نمی‌فهمند و اگر می‌فهمیدند انتقادی از او نمی‌کردند. دلیل اینکه چرا برخی از افراد چسبیده به کشتی دچار سوء‌تفاهم می‌شوند را نمی‌دانم و امیدوارم هرچه زودتر از کشتی جدا شوند. 

نوروزی عنوان کرد: کشتی ورزش سنگینی است و یک کشتی‌گیر ۱۰ تا ۱۵ سال باید رنج بکشد تا دست آخر به مدال برسد. اگر مدال کسب کند می‌گویند وظیفه اوست و اگر هم نگیرد از وی انتقاد می‌کنند با این حال عده‌ای اگر درک ورزشی داشتند از بنا انتقاد نمی‌کردند. کشتی فرنگی با تیم نفرات سوم خود سوم آسیا شده و این بد نیست. عده‌ای کنار گود نشسته‌اند و می‌گویند لنگش کنید!

فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: هرکسی که از بنا و فرنگی‌کاران انتقاد کند به کشتی ظلم کرده و قصد خراب کردن کشتی فرنگی را دارد. بهترین تیم‌های دنیا در رقابت‌های اروپایی و آسیایی محک می‌خورند تا برای مسابقات جهانی آماده باشند اما برخی این را وسیله‌ای برای تخریب بنا قرار داده‌اند. 

وی تصریح کرد: اگر من منتقدان را ببینم جواب دندان‌شکنی به آنها خواهم داد. این افراد زمانی‌که ما ۳ طلای المپیک و افتخارات پی در پی کسب می‌کردیم کجا بودند؟ کسانی که کارشناس کشتی باشند نباید نقد مغرضانه کنند. فرنگی‌کاران زحمت خود را کشیده‌اند و نباید با آنها این‌گونه برخورد کرد. 

نوروزی در پایان ترک اردو از سوی فرنگی‌کاران را تصمیم جمعی خواند و گفت: بچه‌ها تصمیم گرفتند اردو را ترک کنند و من هم همانند بقیه این کار را انجام دادم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا