ملی‌پوش شمیشربازی گروگان گرفته‌ شد+عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، حامد صداقتی، ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه ایران توسط اشرار به گروگان گرفته شد.

ملی‌پوش شمشیربازی که چهارشنبه با دو همراه خود به نامهای محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است.

در این گروگانگیری محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر جان باخت.

خواهر ملی پوش گروگان گرفته شده:موضوع برادرم گروگانگیری است

خواهر حامد صداقتی با اعلام این خبر به فارس گفت: از روز چهارشنبه که برادرم به سیستان و بلوچستان رفته است، دیگر هیچ خبری از وی نداریم و پلیس سیستان و بلوچستان به دایی بنده موضوع اطلاع داد.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانیم موضوع به چه شکلی است اما قطعا وقتی اتومبیل را با تمام وسایل شخصی رها شده است، چیزی جز گروگانگیری نیست.

خواهر این ملی پوش شمشیربازی با اعلام اینکه سفر برادرش تفریحی بوده است، گفت: از طریق استانداری و دادستانی سیستان و بلوچستان موضوع را پیگیری می کنیم اما تاکنون خبری از برادرم نداشته ایم.

باقرزاده با تایید گروگانگیری صداقتی: انگیزه‌شان مشخص نیست

فضل‌الله باقرزاده،‌ رییس فدراسیون شمشیربازی با تایید این خبر،‌ گفت: سفر صداقتی به چابهار شخصی بوده است.
فضل الله باقرزاده  با تایید خبر گروگان گرفته شدن حامد صداقتی ملی‌پوش شمشیربازی اظهار کرد: من نیز در حد خبر فهمیدم که این اتفاق افتاده و پیگیر هستم. تماس هایی گرفته ام تا مشخص شود که باید چه کاری انجام دهیم. من با چند نفر تماس گرفتم چرا که بالاخره او ملی‌پوش ما بوده و باید ماجرا را دنبال کنیم. او نفر سوم بازی‌های آسیایی بوده و هنوز نمی‌دانیم دلیل این اتفاق چیست.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تا جایی که مطلع هستم هنوز مادر او ماجرار را نفهمیده است. ما حتی آن دو نفر دیگر را نیز نمی‌شناسیم چرا که سفر حامد، شخصی بوده و در جاده مورد حمله قرار گرفته‌ است. هنوز تماسی هم نداشته‌اند که بفهمیم دلیل این گروگان گیری چیست. پول می‌خواهند یا دلیل دیگری مطرح است مشخص نیست.

او افزود: برخی اتفاق‌ها از حوزه کاری و توانایی ما خارج است اما ما پیگیر هستیم. حامد ۶ یا ۷ ماه است که دیگر عضو تیم ملی نیست اما ما وظیفه خود می‌دانیم تا جایی که امکان دارد پیگیر باشیم. او قهرمان ملی بوده و مدال‌های آسیایی دارد. تماس‌هایی داشته ام تا ان‌شاالله با مسوولان مربوط بتوانیم ماجرا را ختم به خیر کنیم. به هر حال باید مشخص شود که انگیزه این گروگان گیری چیست.

باقرزاده در پایان گفت: این موضوع امروز مطرح شده که به نظر می‌رسد مساله دو روز پیش اتفاق افتاده است. چرا که ابتدا کسی این افراد را نمی شناخته تا اینکه یک نفر فهمیده یکی از آن سه نفر حامد صداقتی و ورزشکار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا