قوچان‌نژاد: می‌خواهیم به دنیا نشان دهیم توانایی فوتبال بازی کردن داریم + فیلم

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، بدون شک رضا قوچان‌نژاد در صعود ایران به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان بود. گوچی که  در اواخر سال ۲۰۱۲ اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن ایران مقابل کره جنوبی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام داد خیلی زود تبدیل به کلید موفقیت ایران شد و گل‌های حساسی را برای تیم ملی به ثمر رساند.  

تک‌گل رضا قوچان‌نژاد در دیدار آخر مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پیروزی یک بر صفر ایران بر کره‌جنوبی را رقم زد تا ایران به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله پایانی جام جهانی شود. 

وی که تاکنون در ۱۱ بازی ۹ گل با پیراهن تیم ملی ایران به ثمر رسانده است، گفت: از هر فوتبالیستی بپرسید که دوست داری برای جام‌جهانی بازی کنی پاسخ مثبت می‌دهد و من یکی از آنها هستم. واقعاً افتخار می‌کنم که می‌توانیم به برزیل برویم  و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

وی با تمجید از سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: کی‌روش «خدایی‌اش» مرد خیلی  خوبی است، یعنی اینکه مربیگری‌اش اصلاً حرف ندارد و شما می‌توانید این را در رکوردی که به عنوان مربی از خود در باشگاه‌های بزرگ به جا گذاشته ببینید.

مهاجم ۲۶ ساله چارلتون تصریح کرد: همیشه سعی‌مان بر این است تا فوتبال خوبی بازی کنیم و با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنیم. کی‌روش خیلی دوست دارد که ما روی زمین بازی کنیم و بی‌جهت اقدام به ارسال توپ‌های بلند نکنیم.

قوچان‌نژاد در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اولین حضورش در این تورنمنت معتبر را تجربه خواهد کرد جایی که ایران در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است.

مهاجم گلزن کشورمان در این خصوص گفت: برای تفریح به برزیل نخواهیم رفت بلکه قصد داریم به دنیا نشان دهیم که توانایی فوتبال بازی کردن داریم و می‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم. در جام جهانی ۲۰۱۴ تمام سعی‌مان را خواهیم کرد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

در فیلم زیر می‌توانید صحبت‌های قوچان‌نژاد را ببینید.

 

انتهای پیام/

برای مشاهده ویدئو به لینک زیر مراجعه فرمائید….

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/356322

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا