آقای نوبخت! پایگاه اجتماعی خود را بیش از این متزلزل نکنید

به گزارش بصیر:رنجبر در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در ساری، در واکنش به سخنان سخنگوی دولت مبنی بر تلاش برای رفع حصر سران فتنه گفت: در انتخابات ۸۸ عده‌ای به کشور و مردم ظلم کردند، اموال دولت و مردم را تخریب کردند، برخی مسجد‌ها را آتش زدند، و آب به آسیاب دشمن ریختند.
 
وی ادامه داد: این افراد به تعبیر رهبر انقلاب جرم بزرگی را مرتکب شدند و تا در پیشگاه قانون و ملت محاکمه و بشدت مجازات نشوند، قطعا عدالت  در خصوص آنها محقق نخواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری افزود: حال در چنین شرایطی حرف از تلاش برای رفع حصر سران فتنه، توهین آشکار به ملتی است که چند صد هزار شهید برای حفظ انقلاب و نظام داده است و این یعنی اینکه ما برای شما ارزشی قائل نیستیم.
 
رنجبر با انتقاد از سخنان نوبخت در خصوص تلاش دولت برای رفع حصر سران فتنه گفت: آقای نوبخت! پایگاه اجتماعی خود را بیش از این متزلزل نکنید.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مرجع اصلی تصمیم گیری در این خصوص قوه قضائیه است و دولت نمی تواند در این خصوص تصمیمی اتخاذ کند، البته می تواند با فشار به مسئولان برای رفع حصر اقدام کند، که البته این کار پایگاه اجتماعی نداشته و منزلت دولت یازدهم را بیش از پیش تخریب می کند، چرا که بیش از نیمی از کسانی که به روحانی رای دادند، از مردمانی هستند که دلسوز انقلاب می باشند و هیچ گاه حتی در فتنه آمریکایی انگلیسی ۸۸ هم نظام را تنها نگذاشتند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری تصریح کرد: این سخنان نوبخت که در راستای خبرها و گزارش های BBC و VOA است، تنها مصرف خارجی داشته و برای ضد انقلاب خوراک تبلیغاتی فراهم می کند، تا باز در زمینه حقوق بشر به ایران فشار بیاورند.
 
رنجبر در پایان از قوه قضائیه خواست در اسرع وقت با محاکمه و اشد مجازات سران فتنه راه را برای ایجاد فتنه ای دیگر ببندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا