برگزاری جشن در روز شهادت امام هادی(ع) در دانشگاه صنعتی بابل

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و فعال شدن تشکل های تندرو و افراطی و توهین کننده به ارزش ها، نگرانی ها در خصوص آینده سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها شدت گرفت، که البته این نگرانی ها کاملا به جا بود.

 

پس از چند ماهی که از عمر دولت یازدهم می گذرد، همه شواهد نشان از برنامه ریزی منسجم گروه های تندرو دانشجویی برای به بیراهه بردن دانشگاه در سایه تساهل و تسامح مسئولان دانشگاه دارد.

 

از برگزاری برنامه های جنجالی تا مخالفت با برگزاری مراسمات تشکل های ارزشی و حضور سران فتنه در دانشگاه و غیره، همه و همه این موضوع را تایید می کند.

 

امروز در حالی که همه ایران عزادار امام دهم و مظلوم شیعیان، امام هادی (ع) بوده است، در اقدامی که در سال های اخیر سابقه نداشته و نظیر این حرکات را تنها می توانستیم در دوران دوم خرداد مشاهده کنیم، یکی از انجمن های علمی دانشگاه صنعتی بابل اقدام به برگزاری جشن سمپاد در دانشگاه کرد.

 

در این مراسم که با توزیع شیرینی و کیک های تولد (نیم متری) و پخش موسیقی های شاد همراه بود، بدون توجه به روز شهادت، مراسم روز سمپاد برگزار شد.

 

صیادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بابل با انتقاد از تساهل و تسامح مسئولان دانشگاه گفت: این برنامه در حالی برگزار شد که هیچگونه مجوزی برای آن در شورای فرهنگی دانشگاه صادر نشد.

 

وی ادامه داد: سوال من این است که مسئولان دانشگاه تا به کی به دنبال تساهل و تسامح هستند و چرا با اینکه این برنامه در شورای فرهنگی تصویب نشده بود، اجازه برگزاری آن هم در روز شهادت امام شیعیان را دادند.

 

صیادی ادامه می دهد: این در حالی است که وقتی ما نسبت به این اقدام نزد مسئول فرهنگی اعتراض کردیم، مسئول فرهنگی با بی تفاوتی نسبت به این مسئله، تنها به نکته بسنده کرد که ما به آنها تذکر می دهیم که هنگام نماز برنامه را قطع کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بابل تصریح کرد: همه این اتفاقات در دانشگاه نشان از بازگشت آرام تهاجم فرهنگی و رویه حمله به ارزش ها در دوره اصلاحات می باشد. آقایان با تساهل و تسامح، در حال تبدیل کردن دانشگاه ها به یک محیط ضد فرهنگی هستند، آنهم در سالی رهبر معظم انقلاب موضوع فرهنگ را به عنوان شعار سال مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا