سردار عبدالله ملکی خبر داد

مازندران ۵ مهمان گمنام دارد

به گزارش بصیر، سردار عبدالله ملکی، از تشییع و خاکسپاری پیکرهای آسمانی ۵ شهید گمنام در استان لاله خیز مازندران خبر داد و اظهار داشت: این ۵ پرستوی گمنام زمینی، به تازگی به همت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام رأس ساعت ساعت ۹صبح، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، از مسجد جامع تا میدان شهدای ساری و بعد به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واقع در کیلومتر ۷ جاده فرح آباد خواهد بود، ابراز داشت: این دو فرزند امام روح الله(ره) که ۲۴ ساله و ۱۹ ساله هستند، به ترتیب در سال۶۷ در تک فاو و تک مجنون به به ملکوت اعلی پیوستند.

ملکی همچنین اضافه کرد: مراسم شب وداع با این دو لاله‌ی خوشنام، یکشنبه ۱۴ اردیبهشت، بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه رزمندگان، «حسینیه عاشقان کربلای ساری» با حضور عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع و خاکسپاری دو سرباز گمنام دیگر امام(ره) در روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت، در منطقه خرم آباد شهرستان تنکابن خبر داد و اذعان داشت: این دو شهید عزیز که به ترتیب ۲۲ و ۲۰ ساله هستند، در سال ۶۵ در عملیات کربلای۵ در شلمچه و درسال ۶۷ در تک مجنون جام شهادت را سرکشیدند.

ملکی، از مهمانی یک شهید گمنام دیگر در مجتمع آموزشی المهدی بابل (پادگان ولیک) در روز پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت، خبر داد و خاطرنشان ساخت: این شهید گمنام که ۲۰ ساله است، در سال ۶۷ در تک مجنون، آسمانی شد.

وی در پایان گفت: سربازان گمنام و بی نشان خمینی کبیر(ره)، پس از سال ها گذر از جنگ که در لابه‌لای خاک‌های مقدس مناطق عملیاتی به آرامی و زیبایی خفته اند، امروز برای هدایت‌گری و بصیرت‌افزایی نسل جدید انقلاب، سر از دل خاک برآورده و چهرهای ناملایم شهرها را به رنگ باشکوه و الهی خویش در می آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا