جهانبخش یک‌تنه ناجی تیمش شد + فیلم

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاهی هلند موسوم به اردویژه شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال آژاکس در خانه خود به مصاف اِن‌ای‌سی نایمخن رفت. شاگردان فرانک دی‌بوئر که پیش از شروع این بازی کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفته بودند در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند.
 
برای آژاکس جفری لیواکابسی (۹- گل به خودی) و بوژان کرکیک (۸۳) گلزنی کردند. نایمخن هم با گل‌هایی که علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی‌اش در دقایق ۷۴ و ۸۸ به ثمر رساند از سقوط مستقیم به دسته پایین‌تر رهایی یافت. جهانبخش در دقیقه ۵۹ به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان و ناجی تیمش شد.
 
نایمخن با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی اردویژه ایستاد و برای بقا در این رقابت‌ها  باید در دیدار پلی‌آف به مصاف تیم شانزدهم جدول یعنی والویک برود.
ajax_2_2_nec_do.flv | دانلود فیلم

اين مهاجم ايراني پس از درخشش در بازي برابر آژاکس گفت: خيلي خوشحالم. يک امتياز بسيار حياتي را به دست آورديم. بازي برابر آژاکس به هيچ وجه آسان نيست. آنها قهرمان ليگ هستند. به همين خاطر از اين که توانستم در اين ديدار مهم براي تيمم مفيد باشم و گلزني کنم بي‌اندازه خوشحالم.

او در ادامه گفت: پس از آن که بويان کرکيچ دروازه‌ ما را باز کرد، ديگر فکر کرديم کار تمام است و تيم سقوط کرده‌ هستيم اما هنوز هم اميد براي تيم ما وجود داشت. براي گلزني در تيم نايمخن حضور دارم. وظيفه‌ من گلزني است. خوشحالم که در دقايق پاياني توانستم گلي را به ثمر برسانم که ممکن است باعث شود تيمم در ليگ هلند باقي بماند.

“فاکس اسپورت” با تمجيد از بازي موثر عليرضا جهانبخش اعلام کرد در صورتي که نايمخن فصل آينده براي بيست‌ويکمين بار پياپي در ليگ هلند بازي کند، بيشتر به خاطر اين بازيکن ايراني است.

جهانبخش در پايان گفت: بايد از هم‌تيمي‌هايم تشکر کنم. خوش‌شانس بودم که در دقايق‌ پاياني توانستم فرصت گلزني به دست آورم و دروازه‌ حريف را باز کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا