آنقدر تاثیرگذار هستم که برای ماندن در استقلال نیاز به لابی نداشته باشم

به گزارش بصیر:حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه علی فتح‌الله‌زاده فروش ۱۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را تکذیب کرده، اظهار داشت: پیش از اینکه من وارد هیئت مدیره شوم، مجوز واگذاری ۱۵ درصد سهام باشگاه را گرفته بودند اما در جلسات هیئت مدیره، اعضا موافق فروش ۱۵ درصد سهام باشگاه استقلال نبودند. اینکه گفته می‌شود ۱۵ درصد سهام استقلال فروخته شده، صحت ندارد.

وی در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد: فکر می‌کنم تا روز دوشنبه تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص می‌شود.

عصو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مذاکره وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری اسپانسری استقلال عنوان کرد: تا زمانی که درباره گزینه‌ای مطمئن نشوم، هیچ اظهار نظری انجام نمی‌دهم. شایعات در اطراف دو تیم استقلال و پرسپولیس زیاد است که با واقعیت‌ فاصله زیادی دارد. 

زمانی در خصوص اینکه گفته می‌شود، اعضای فعلی قصد دارند با لابی در هیئت مدیره باقی بمانند، گفت: خودم چنین برنامه‌ای ندارم و از زمانی که عضو هیئت مدیره استقلال شدم، هر زمان که تیم به مشکل خورده، برای حل مشکلات اقدام کرده‌ام. تاثیرگذاری من برای حل مشکلات استقلال به واسطه ارتباطاتی که دارم آنقدر زیاد است که برای ماندن در هیئت مدیره باشگاه استقلال نیاز به لابی نداشته باشم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا