هیگواین: از تیم شما می ترسم!

به گزارش بصیر به نقل از گروه فرهنگی«خبرگزاری دانشجو»؛ از این به بعد و با توجه به نزدیک شدن مسابقات جام جهانی، «خبرگزاری دانشجو» طی یک اقدام بسیار خفن گفت و گو خواهد کرد با ستاره های احتمالی جام جهانی. در این قسمت و به خاطر همگروهی ایران و آرژانتین رفتیم سراغ مهاجم گلزن تیم ملی آرژانتین، گونزالوهیگواین.
 
***
 
«خبرگزاری دانشجو»: چه قدر بد مصدوم شدی! چرا یه دفعه اینجوری شد؟
 
نمی دونم. خیلی آدم بد شانسیم. ولی شانس آوردم پام نشکست. البته امیدوارم به بازی با شما نرسم.
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: چرا؟!
 
والا دو تا دلیل داره. یکیش این که چند سال پیش موقعی که تو رئال بازی می کردم، لوئیز فیگو اومده بود بهمون سر بزنه. صحبت از جام جهانی شد. کلیپ لگدی که بازیکن شما زده بود توی صورتش رو بهم نشون داد. کرک و پرم ریخت! تو حساب کن اگه یه دونه از اونا رو به من بزنید باید برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم.
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: و دلیل دوم؟
 
سرمربی تون. کارلوس آدم بی اعصابیه. یادته تو جام جهانی پیش که سرمربی پرتغال بود چه مسخره بازیایی در می آورد؟
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: منظورت همونه که کتشو در آورد و زد زمین و به بطری آب لگد زد؟!
 
آره. باور کن بعید نیست تو این جام جهانی هم دوباره… آخه میدونی من آدم بی اعصابیم یه دفعه جوابشو می دم. دهن به دهن می ذاریم دعوا میشه بعد محرومم می کنن. اصلاً بی خیال..
 
 
«خبرگزاری دانشجو»:  کم عجیب بود که تونستین به جای کارلوس توز در لیست اعزامی به جام جهانی قرار بگیرین؟
 
لازمه از همین جا اعلام کنم دعوت شدنم به تیم ملی و رفتن به جام جهانی رو مدیون هوادارای ناپولی، مردم شهر سیسیل و پدر خوانده ام. کارلوس هم طی پرس و جویی که من کردم به خاطر این دعوت نشد که احتمال داره به خاطر جای اتویی که صورتش داره و وحشتناکش کرده، برای کشورمون بد بشه و مردم دنیا فکر کنن همه مون وحشتناک و قاتلیم.
 
البته همین جا بگم، دلیل اصلی دعوت من به تیم ملی بر می‌گرده به پدر خوانده
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: پدر خوانده…؟
 
بله، اول قرار بود توز به جای من تو تیم باشه، اما یه روز صبح وقتی سابه یا، سرمربی تیم آرژانتین تو رختخوابش غلت می زنه، متوجه مایع لزجی زیر پتو می شه. پتو رو کنار می زنه، می بینه سر اسب مورد علاقه شو بریدن گذاشتن کنارش. بعدش به من زنگ زد گفت دعوت توز اشتباه بود، فردا با ساک بیا سر تمرین.
 
«خبرگزاری دانشجو»: اما همه کارشناسا اعتقاد داشتند امسال کارلوس توز خیلی از شما آماده تر بوده؛ هم گل بیشتری زده هم آقای گل سری آ شده.
 
خودش هم همین رو می گفت، ولی وقتی پدرش اتو رو گذاشت روی صورتش، متوجه شد به افکار تاکتیکی مربی نمی خوره.
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: فکر نمی کنی بخاطر همین حاشیه هاست که آرژانتین هیچ وقت نتیجه نگرفته؟
 
همش به خاطر تدارکات ضعیفه. تو جام ۲۰۱۰ هم اسیر همین تدارکات ضعیف شدیم. مارادونا شب قبل از بازی با آلمان برای سر دردش تمام پارک های ژوهانسبورگ را گشت، اما پلیس ژوهانسبورگ طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی داشت، همه ی ساقی های شهر رو جمع کرده بود.
 
 
«خبرگزاری دانشجو»:اما مسی. خیلیا معتقدن شکست های اخیر بارسا برابر رئال و کم آوردن مسی جلوی کریس رونالدو باعث میشه لئو تو این دوره هم نتونه بدرخشه
 
آره منم این طور فکر می کنم. دیدی کریس، لئو رو جه جوری سوسکش کرد؟ حتی یه موقعیت خطرناکم نداشت. مسی دیگه تموم شد. خودشم قبول کرده که جلوی کریس کم آورده. دیدی بعد از باخت آخرشون جلوی ما چه جوری پناه برده بود به کریس. دیدی اون عکسه رو؟!
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: خیلی خب. بریم سراغ خود جام جهانی. راجع به فوتبال ایران اطلاعاتی دارید؟
 
فکر نمی کنم به اطلاعات خاصی نیاز باشه. یه آمار ریز از اردوی آخرتون گرفتیم دیدیم کلاً سه نفر و نصفین! با این وضعیت کردیم ما حساب کردیم تیمتون به حد نصاب نمیرسه، منحل میشین!
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: شما فکر کن نشیم. برنامه خاصی برای بازی جلوی ایران ندارین؟!
 
با بچه ها هم قسم شدیم نزاریم گل بزنین. نه اینکه از باخت بترسیم. حقیقتش زنو بچه هامون پای تلویزین بازی ها رو می بینن، از شادی گل هاتون و اختلاف فرهنگی می ترسیم…!
 
 
«خبرگزاری دانشجو»: فکر می کنی بتونید قهرمان بشید؟
 
اول مصاحبه گفتم دیگه. بستگی داره به شرایط محطیط هتل‌مون. باید ببینیم تدارکات چی تیم میتونه درست و حسابی بسازه ما رو. اگه اون کارشو خوب انجام بده مطمئن باش تو فینالیم. مطمئن باش…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا