رهبری امسال به نمایشگاه کتاب نمی رود

به گزارش بصیر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا،  حجت الاسلام  و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

 
وی که به همراه حجت الاسلام  و المسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در این نمایشگاه حضور یافته بود در سالن کارنامه  نشر از دوره سه جلدی کتاب «مفاهیم اجتماعی در قرآن مجید» که از سوی  موسسه بوستان کتاب منتشر شده بود، رونمایی کرد.
 
 
وی پس از این برنامه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره علت حضور نیافتن مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت:  تراکم کارها و مسئولینی های ایشان وقتی باقی نگذاشت.
 
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما نزدیک ترین شخص به مقام معظم رهبری هستید، آیا خاطره ای از بازدید های ایشان از نمایشگاه کتاب تهران دارید؟ گفت:  چه کسی می داند نزدیکترین فرد به ایشان کیست. من یک خدمتگزار کوچک ایشان هستم.
 
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری که در حال خروج از سالن یاس ( کارنامه نشر ایران در سال ۱۳۹۲) با خبرنگاران گفتگو می کرد درباره ارزیابی اش از نمایشگاه امسال کتاب تهران تنها به ذکر این جلمه بسنده کرد که: من سالن یاس را دیدم و یاس هم از اسمش معلوم است.
 
 
حجت الاسلام  محمدی گلپایگانی هم کانون بازدید از بخش ناشران عمومی (شبستان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا