تور موسیقی شهرام شکوهی در شهرستان‌ها

به گزارش بصیر، مرتضی دلیری،مدیر برنامه شهرام شکوهی گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هستیم و قرار است شهرام شکوهی اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری در شیراز و تبریز به صحنه رود.


مدیر برنامه شکوهی در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم قبلی این خواننده پاپ با عنوان “مدارا” اجرا می‌شود، همچنین قطعاتی از آلبوم جدید این خواننده با عنوان “کولی عشق” برای مخاطبان اجرا خواهد شد. قرار است این خواننده پاپ در این کنسرت با سازبندی جدید به اجرای برنامه بپردازد.

دلیری درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت حسین کاشانیان (سرپرست)، گرشا رضایی (رهبر گروه)، عماد لاریجانی (کیبورد)، عادل فلاح (کیبورد)، میعاد شهابی (گیتار)، سام میرزایی (گیتار)، محسن صالح پور (گیتار)، نیما غفاری (درامز)، مهدی پاشا (پرکاشن) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

گفتنی است، شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرد. در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت زیرا معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

 ورود این خواننده به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ “مدارا” اتفاق افتاد.اولین آلبوم شهرام شکوهی با نام “مدارا” سال ۱۳۹۰ منتشر شد. این آلبوم ۱۰ قطعه داشت که شامل ۵ قطعه با سبک خاص او و ۵ کار پاپ بود. میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان در این آلبوم با این خواننده همکاری داشته اند.

 

منبع: صدخبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا