اختصاصی/ عضو شورای شهر فریدونکنار خبر داد

پرداخت ۷۰ درصد از بدهی های گذشته شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حبیب الله دیلمی در نشست صمیمی اعضای ستاد پدران آسمانی با منتخبین شورای شهر، با بیان اینکه ۷۰ درصد بدهی گذشته شهردای را پرداخت نموده ایم، اذعان داشت: با ابتکاری که در پایان سال گذشته در بحث عوارض شهری و پروانه ساختمانی به خرج داده ایم افزایش درآمد چشمگیری داشته ایم و توانستیم بخش اعظمی از بدهی ها را پرداخت نمائیم.

وی با بیان اینکه با افتخار در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می داریم، گفت: با تمام وجود در خدمت نظام و مردم هستیم و در طی این مدت سعی داریم خدمتگزار مردم باشیم.

دیلمی افزود: بیشتر از بودجه مصوب فرهنگی در این راستا قدم برداشته ایم و در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است با برنامه ریزی مدون در در راستای تحقق منویات رهبری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام خواهیم برداشت.

مهدی آزادی کناری نیز در این جلسه با بیان اینکه تصاویر شهدا در آینده ای نزدیک در شهر نصب خواهد شد، تصریح کرد: این پروژه حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت، علاوه برآن برای ساماندهی گلزار شهدای فیروزآباد بر اساس یک تفاهم نامه با بنیاد شهید ۵۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا