ایران در مذاکرات امتیازی به ۱+۵ نداد

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری ایرنا: ˈاسدالله بادامچیانˈ شامگاه سه شنبه در همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای درحال مذاکره است و دولت تدبیر و امید نیز در میدان سیاسی مشغول فعالیت است و لازم است در این شرایط به جای تخریب، توهین و تهمت، دولت را حمایت کنیم.

وی تصریح کرد:به بیان مقام معظم رهبری، نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تخریب کرد، ولی باید با نگاه هوشیار و تیزبین خود، مراقب امور باشیم.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مذاکرات ایران با ۱+۵ از موضع قدرت انجام شده است و اقداماتی نیز که ایران انجام داده در راستای اعتماد سازی بوده است، افزود:باید تا خردادماه که مهلت شش ماهه غربی ها برای عمل به تعهدات است صبر کرد و اگر به تعهدات عمل نکردند، به راحتی می توانیم غنی سازی ۲۰ درصدی را از سر بگیریم.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی بر لزوم اقدام دولت برای گرفتن امتیاز از ۱+۵، اضافه کرد:مرحله کنونی مذاکرات هسته ای در مرحله ویژه ای قرار دارد و باور داریم که غربی ها نیاز دارند در مقابل ایران کوتاه بیایند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد:راه نقد منصفانه در هیچ موضوعی بسته نیست، به شرطی که در انتقادها از تخریب، توهین و تهمت پرهیز کرده و حداقل اگر ضعفی در جایی دیدیم، راه حل نیز ارائه دهیم.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود، پیشینه طولانی و مبارزاتی دکتر روحانی را در انقلاب مورد تاکید قرار داد و با سیاستمدار خواندن وی، از برخی تلاش ها برای منتسب کردن رییس جمهوری به یک جریان خاص انتقاد کرد.

این فعال سیاسی همچنین با انتقاد از اظهارات برخی سیاسیون و گروه ها در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در سعدآباد، افزود:اینکه گفته می شود در این جشن به هر نفر پنج سکه داده شده است، صحت ندارد و تنها فضاسازی رسانه ای بوده است.

قائم مقام حزب موتلفه در بخش پایانی سخنان خود، گفت:اگر می خواهیم کشور به اهداف خود برسد و تحزب به معنای واقعی شکل بگیرد، باید در انجام امور بر اساس دین حرکت کرده، حرکت ها مردمی شود و با برنامه و کار کارشناسی اقدام کنیم.

به گزارش ایرنا، همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری با حضور جمعی از اعضای تشکل های اصولگرای استان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا